Контракты.ua

763  —  05.09.21
Астрономи отримали детальний знімок гігантської галактики Центавр А

Для цього вони використовували камеру темної енергії (DEC) на телескопі Віктора М. Бланко, встановленого в Межамериканской обсерваторії Серро-Тололо в Чилі.

Гігантська лінзовідная галактика Центавр A також відома як NGC 5128, LEDA 46957, ESO 270-9 і Caldwell 7. Це - одна з найближчих до Чумацького Шляху галактик. Вона знаходиться від нас на відстані більше 12 млн світлових років.

Також Центавр А - один з найяскравіших об'єктів в нічному небі південної півкулі.

Відкрив галактику 29 квітня 1826 року шотландський астроном Джеймс Данлоп.

Нове зображення демонструє вражаюче світіння зірок і темні нитки пилу, які прикривають яскравий центр Центавра А. Про це розповіла команда доктора Моніки Сораісам з Університету Іллінойсу (США).

За словами астрономів, цей пил - результат зіткнення галактик в минулому, в результаті якого гігантська еліптична галактика злилася з меншою спіральною галактикою.

З моменту відкриття галактики Центавр А астрономи ретельно вивчили її за допомогою різних телескопів. І виявили безліч цікавих особливостей.

Радіотелескопи, зокрема, виявили колосальну струмінь речовини, викидається назовні з серця галактики. Вона прискорюється надмасивної чорною дірою в її центрі.

За матеріалами Sci News

Танцующие призраки указывают на новые открытия в космосе

Две галактики похожи на призраков.
05.08.21 — 1762

В нашей галактике нашли кучу дрейфующих планет

Когда рождается звезда, пыль и газ, оставшиеся в облаке, из которого она образовалась, не остаются на месте. Он слипается вместе, образуя другие космические объекты - астероиды, кометы, метеоры и, да, экзопланеты. Астрономы обнаружили многие из этих экзопланет на орбите инопланетных звезд в Млечном Пути.
08.07.21 — 2512

“Хаббл” показал потрясающее космическое столкновение галактик

Астрономы с помощью космического телескопа “Хаббл” (НАСА / ЕКА) получили новую удивительную фотографию взаимодействующей галактической системы IC 1623. IC 1623 находится примерно в 274 миллионах световых лет от нас в созвездии Кита.
02.07.21 — 5840