В останню суботу квітня українці вийшли на масштабне прибирання в рамках всесвітнього руху Let's Do It, World!, який охоплює понад 100 країн світу і близько 10 млн учасників. Щоб визначити подальші перспективи цієї та подібних ініціатив в Україні, партнер заходу Кондитерська фабрика «Ярич» провела соцопитування, повідомляють Контракти.
Акція «Зробимо Україну Чистою!» пройшла 25 квітня 2015 по всій країні. Від учасників вимагалося лише кілька пакетів, робочі рукавички, працьовитість і бажання очистити свій регіон від сміття.
Щоб дізнатися про перспективи цього і подібних заходів у нашій країні, партнер акції Кондитерська фабрика «Ярич» провела в одному з парків столиці соцопитування. Його результати показали, що більше половини респондентів висловили готовність брати участь в акціях, які допомагають зробити нашу країну чистішою, кожного разу, коли вони проводяться.
У рамках опитування були отримані й інші цікаві дані. Так, на думку більшості опитаних, Україна стане чистішою, якщо населення буде більш відповідально ставитися до сортування сміття та зверне увагу на еко-продукцію. Почати прибирання свого регіону респонденти пропонують з парків і двору біля свого будинку.
«Чим більше зусиль у цьому напрямку докладе кожен з нас, тим вищою буде якість життя майбутніх поколінь. Ми щиро раді, що більшість людей розділяє нашу думку», — зазначає Оксана Казанчук, директор з маркетингу КФ «Ярич».
Інтерес українців до соціальних ініціатив у вказаному напрямку підтверджує й щорічне зростання кількості учасників акції «Зробимо Україну чистішою!». Цього року акція стала ювілейною, оскільки проводилася вже вп'яте. Торік захід зібрав понад 170 тисяч учасників з більш ніж 1000 населених пунктів по всій Україні. Цього ж разу тільки в Києві на прибирання вийшли понад 20 000 чоловік.