Контракти.ua

18429  —  26.03.14
Крупнейший ритейлер Украины готов отказаться от продажи российских товаров
Крупнейший ритейлер Украины готов отказаться от продажи российских товаров

Fozzy Group, развивающая сети магазинов «Сильпо», «Фора», Fozzy и Le Silpo, готова вывести из ассортимента российские товары. Об этом говорится в заявлении компании.

В группе заявляют, что продают только ту российскую продукцию, которая либо не имеет аналогов в Украине, либо пользуется спросом среди покупателей.

«Собственно, российских марок у нас единицы, но есть товары известных международных компаний, произведенные на территории РФ. Это не в привычном понимании российские бренды, ведь производственные мощности таких мультинациональных корпораций расположены по всему миру. Если даже и такую продукцию украинцы перестанут покупать - мы гарантируем, что мы выведем ее из ассортимент», - отмечают в компании.

Напомним, Fozzy Group является крупнейшим украинским ритейлером. Выручка группы в 2012 году составила 21,9 млрд грн. Чуть меньше - 21,5 млрд грн - заработал «АТБ-маркет».

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 607

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5505

За рік українці зменшили використання пластикових пакетів на 40-90%
За рік українці зменшили використання пластикових пакетів на 40-90%

За рік дії рішення уряду щодо встановлення мінімальних роздрібних цін на пластикові пакети українці зменшили їх використання на 40-90% залежно від видів та більш ніж удвічі збільшили споживання біорозкладних пакетів.
26.01.23 — 467