Контракти.ua

5448  —  16.05.23
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».

«Кінцева мета інформаційного та адміністративного цькування BROCARD — витіснити найбільшу парфумерно-косметичну мережу з ринку. Але для звинувачень немає жодних підстав: мережа BROCARD, заснована в 1997 році, незважаючи на кілька змін власників, завжди була й лишається українським бізнесом. Кінцевий бенефіціар холдингу французький бізнесмен Філіп Бенасін та співробітники «Брокард-Україна» вірять у беззаперечну перемогу України, активно допомагають ЗСУ та волонтерам», про це йдеться в офіційному зверненні компанії.

BROCARD ніколи не здійснював свою господарську діяльність на території російської федерації, а також щиро й глибоко засуджує збройну агресію держави-окупанта. За 14 місяців мережа допомогла ЗСУ на більш ніж 67,4 мільйона гривень. Ще 5 мільйонів гривень спрямовано до фонду «Повернись живим» у межах проєкту «Довгі руки ТРО». Наразі триває підписання меморандумів зі структурними підрозділами Міністерства оборони України щодо регулярної співпраці з «Брокард-Україна». 25 співробітників компанії захищають країну в лавах ЗСУ та ТРО.

«Патріотизм — це не про гучні гасла. Не про «зраду», переслідування та цькування бізнесу. Патріотизм — це працювати, платити податки, берегти людей, допомагати й боротися з ворогом не словами, а справами. Хто виграє, якщо з ринку піде BROCARD? Хто утримуватиме колектив, годуватиме близько 3000 членів їхніх родин? Хто платитиме до пів мільярда гривень податків до бюджету? У компанії немає власного майна: магазини мережі — це оренда. Тож, крім зобов’язань перед співробітниками, партнерами і державою, у нас нема чого забрати, – коментують ситуацію на офіційному сайті мережі BROCARD. – Чи візьме на себе ці зобов’язання той, хто так сильно хоче зараз закрити компанію? Над усім цим слід замислилися тим, хто активно намагається допомогти втопити великий та чесний бізнес».

На початку 2022 року мережа BROCARD налічувала 97 магазинів у 26 українських містах. За останні 14 місяців компанія, ставши об’єктом інформаційної атаки, втратила 30 магазинів та понад чверть працівників. Під шаленим тиском підприємству вдалося зберегти робочі місця для 70% персоналу. У 2022 році фонд оплати праці склав  400 млн грн, а в першому кварталі 2023 року — близько 80 млн грн.

Сума податків, сплачених до державного бюджету ТОВ «Брокард-Україна» та ТОВ «Егзагон» у 2022 році, — 673 млн грн. У 2021 році ця сума склала 863,5 млн грн. Прогнозований показник податків на кінець 2023 року — більше ніж пів мільярда гривень.

З травня 2022 року кінцевим бенефіціаром ТОВ «Брокард-Україна» та ТОВ «Егзагон» є французький бізнесмен Філіп Бенасін, громадянин Франції, засновник Philippe Benacin Holding — компанії, що належить до однієї з найбільших парфумерних груп у світі. До її складу входить група Interparfums – глобальний гравець у галузі виробництва та дистрибуції парфумерних виробів. Акції двох компаній групи Interparfums – Interparfums Inc. та Interparfums SA – котируються на провідних фондових біржах NASDAQ та Euronext (Paris).

Група Benacin розробляє, виробляє, розповсюджує парфумерію та косметику як ексклюзивний дистриб’ютор та ліцензіат відомих світових брендів, серед яких Abercrombie & Fitch, Anna Sui, Boucheron, Coach, DKNY, Donna Karan, Dunhill, Ferragamo, Graff, GUESS, Hollister, Jimmy Choo, Karl Lagerfeld, Kate Spade, MCM, Moncler, Montblanc, Oscar de la Renta, Repetto, S.T. Dupont, Ungaro і Van Cleef & Arpels). Також група Benacin є власником ароматів Lanvin і бренду Rochas.

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 539

Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.
15.08.22 — 978

Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального
Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального

Стало відомо, яким саме чином змінився попит на машини через подорожчання та дефіцит пального.
05.08.22 — 823