Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи — про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
Спеціалісти контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO склали рейтинг десяти найпопулярніших бізнесових медіа на основі даних власного каталогу, який має понад 100 тис. ЗМІ зі всього світу, та відомостей статистики з сервісу SimilarWeb. Основним критерієм у підбірці стала кількість переглядів сторінок за перші вісім місяців 2023 року.
Найбільш відвідуваним сайтом за перші вісім місяців 2023 року стало медіа delo.ua (delo.ua), зібравши рекордні 49,6 млн відвідувань. Це ЗМІ розповідає про останні новини зі сфери бізнесу та публікує аналітичні матеріали про зміни на ринку.
На другому місці — сайт NV Бізнес (biz.nv.ua) з понад 17,8 млн відвідувань. NV Бізнес інформує читачів про розвиток передових сфер, економіку та фінанси.
Третє місце — Forbes.ua (forbes.ua) з 12,9 млн переглядів. На порталі розміщені матеріали з історіями успіху бізнесменів, реальними кейсами підприємців, про інвестиції у стартапи та впровадження технологій у бізнес.
Четверте місце за сайтом Ліга.Бізнес (https://biz.liga.net/ua), яке відвідали за вісім місяців понад 10,7 млн раз. Це медіа присвячене новинам про розвиток бізнесу, підприємництво, діджиталізацію, інвестиції.
П’яте місце за порталом the Page (https://thepage.ua) з 7,3 млн переглядів. На вебсайті можна знайти новини про економічні та бізнесові події в Україні та за кордоном.
Наступні учасники десятки:
- Ain.ua (https://ain.ua) — 5,5 млн переглядів;
- UA-Region (https://www.ua-region.com.ua) — 4,6 млн переглядів;
- Ділова столиця (https://www.dsnews.ua/ukr) — 4,4 млн переглядів;
- Контракти.ua (https://kontrakty.ua) — 3,5 млн переглядів;
- UBR (https://ubr.ua) — 2,6 млн переглядів.
*Дослідження проводилося на основі сайтів з каталогу PRNEWS.IO. Статистика відвідуваності базується на аналітиці SimilarWeb. Період – з 1 січня до 31 серпня 2023 року.