Контракти.ua

956  —  06.06.12
Иностранцев нужно привлекать вышиванками и писанками - эксперт
Иностранцев нужно привлекать вышиванками и писанками - эксперт

Эксперт советует украинской сфере развлечений привлекать иностранных туристов национальным колоритом.

Такое мнение выразила начальник отдела финансового консалтинга финансово-аналитической группы «Про-консалтинг» Оксана Мацевич.

«Востребованными у иностранных туристов будут места развлечений, наполненные национальным колоритом, ведь заинтересовать немецкого туриста немецким пивом с немецкими сосисками будет достаточно сложно», - сказала Мацеевич в комментарии для Укринформа.

Она убеждена, что основными преимуществами развлекательной сферы Украины являются национальная кухня, народные традиции проведения праздников, этническая самобытность. Все эти составные должны быть использованы в сочетании с европейским уровнем сервиса и умеренными ценами, что позволит надолго привлечь иностранного туриста.

Кроме того, эксперт считает, что операторы украинского туристического рынка и развлекательной отрасли не должны ставить себе цель получить максимальную прибыль за единичный приезд туриста, или в рамках чемпионата Европы по футболу, или по другим причинам.

«Сфера развлечений Украины, которая будет обслуживать иностранных гостей, должна в первую очередь научиться предоставлять качественные услуги за умеренные деньги. Современный европейский турист привык к комфорту, но при этом он не расходует денег на ветер», - подытожила Мацевич.

 

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 607

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5505

Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.
15.08.22 — 1135