Контракти.ua

947  —  15.08.22
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.

Як передає Укрінформ, про це в ефірі Українського радіо розповів голова Української ради торгових центрів (УРТЦ) Максим Гаврюшин.

"Крім McDonald’s, в Україні вже відкрилося багато інших брендів, які, можливо, зробили це не так гучно. На початку липня відкрився Adidas, і це залишилося поза увагою ЗМІ. Це була знакова подія зокрема й для McDonald’s. Також додам, що не так багато брендів ще не відновили свою роботу: польські, турецькі бренди вже повернулися на ринок України. Фактично, серед тих, хто ще не відновив свою роботу, перебувають бренди компанії Inditex: Zara, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, а також H&M. Це останні великі компанії, що не працюють в Україні", - розповів Гаврюшин.

Він зазначив, що основним критерієм, який гальмує повернення цих компаній на український ринок, є бюрократія.

"Для цих компаній дуже важливим є фактор безпеки своїх співробітників. Я знаю, що українські офіси дуже наполегливо звертаються до головних офісів з проханнями розпочати роботу. Адже компанії протягом майже 6 місяців не мають змоги заробляти, хоча, наскільки я знаю, зарплату працівникам виплачували. <...> Я вважаю, що ще цього року, цього сезону нас чекають цікаві відкриття, і компанії, які ще не відкрилися, можуть цього року відновити свою роботу. Спочатку це стосуватиметься Києва та регіонів, де не ведуться активні бойові дії", - зауважив Гаврюшин.

Він зазначив, з початком роботи окремих брендів на території України відновлюється та буде відновлюватися в майбутньому й торгівля онлайн.

У тих обласних центрах, де немає змоги відкритися, поблизу яких ведуться бойові дії, як, наприклад, у Дніпрі чи Запоріжжі, Харкові, буде працювати можливість купити речі через інтернет.

"Асортимент товарів не зміниться. Ті бренди, які зараз будуть відкриватися, будуть залишати той самий асортимент товарів, як і в магазинах в Європі. Це будуть ті ж товари, які б вони завозили, якби не було війни. Тобто це будуть нові колекції, які зараз продаються в Польщі або іншій європейській країні", — повідомив голова Української ради торгових центрів.

Як повідомляв Укрінформ, ухвалено рішення про поетапне відкриття ресторанів мережі McDonald’s, починаючи з Києва та західних областей.

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 529

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5439

ТРЦ Ocean Plaza перейшов у власність держави
ТРЦ Ocean Plaza перейшов у власність держави

Один із найбільших торговельно-розважальних центрів в Києві "Ocean Plaza" перейшов у власність держави. Рішення ВАКС про конфіскацію двох третин ТРЦ, які належали російським представникам, вже набрало чинності.
13.04.23 — 403