Контракти.ua

449  —  05.08
Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального
Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального

Стало відомо, яким саме чином змінився попит на машини через подорожчання та дефіцит пального.

Зокрема, майже дворазове зростання цін на пальне, його відсутність та черги на АЗС спонукали багатьох вітчизняних автомобілістів вкотре подумати про електромобілі. Пише ТСН. 

Про це повідомляє Auto-Consulting. 

Зазначається, що одна з переваг автомобілів із двигуном внутрішнього займання (ДВЗ) перед електрокарами - розвинена мережа АЗС та можливість заправити автомобіль у будь-якому куточку нашої країни. Проте, з початком війни, ця перевага зникла. У той же час, перевага електрокарів у вартості кілометра пробігу стала ще більшою. Адже пальне подорожчало, а електроенергія - ні.

Як наслідок, аналітики порівняли продаж нових автомобілів у першому півріччі 2021 року з першим півріччям 2022 року та чи змінилися вподобання наших автомобілістів у виборі автівки за типом пального.

Автомобілі з бензиновим двигуном займали рік тому 58,7%. Сьогодні їхня частка - 55,1%. Тобто дійсно, українці почали менше купувати бензинових автомобілів. Автівки із дизельним двигуном займали рік тому майже 24,4% ринку. Сьогодні їхня частка - 23,6%. Теж зменшення, хоч і незначне.

Встановлена на заводі чи у дилера ГБО була в 1,3% нових легкових авто. Сьогодні їхня частка становить 1,02%. Тобто в межах похибки. Машини з дизель-гібридною силовою системою займали рік тому 2,8% ринку, зараз їхня частка – 2,67%. Якщо ж гібрид складається з бензинового та електродвигуна (більш поширена схема гібриду) – таких було продано рік тому 10,7%, сьогодні їхня частка – 10,48%. Натомість частка електромобілів на ринку нових легковиків зросла, і дуже суттєво – від 2,24% минулого року до 7,13% у цьому.

Як можна побачити, у авто на всіх видах пального окрім електрики, за час війни зменшилася частка ринку.

Варто також зазначити, що загальні обсяги продажу нових автомобілів з усіма типами двигунів впали, порівняно із першим півріччям 2021 року. І найбільше падіння, як це не дивно, продемонстрували авто із ГБО - мінус 81,4%. Бензинові - мінус 65%, дизельні - мінус 64,5%, бензинові гібридні - мінус 53,7%, дизельні гібриди - мінус 51,8%. Виключення становлять лише електрокари. Іхні продажі навпаки збільшилися аж на 211,7%.

Статьи по теме
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.
15.08 — 512

Parimatch продовжує працювати в Україні через неліцензійний сайт
Parimatch продовжує працювати в Україні через неліцензійний сайт

Не дивлячись на те, що вже 2 роки діє Закон України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», в Україні продовжуть надавати послуги оператори грального бізнесу, які не отримали на це відповідної ліцензії. І серед них - найбільші та найвідоміші гравці цього ринку.
24.07 — 640

Україна підписала угоду зі США про будівництво двох нових блоків на Хмельницькій АЕС
Україна підписала угоду зі США про будівництво двох нових блоків на Хмельницькій АЕС

Американська Westinghouse Electric Company та національна атомна енергетична компанія України "Енергоатом" підписали контракт на будівництво двох блоків AP1000 на Хмельницькій АЕС в Україні.
13.07 — 407