Контракти.ua

810  —  05.08.22
Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального
Як змінився попит на автомобілі в Україні через дефіцит пального

Стало відомо, яким саме чином змінився попит на машини через подорожчання та дефіцит пального.

Зокрема, майже дворазове зростання цін на пальне, його відсутність та черги на АЗС спонукали багатьох вітчизняних автомобілістів вкотре подумати про електромобілі. Пише ТСН. 

Про це повідомляє Auto-Consulting. 

Зазначається, що одна з переваг автомобілів із двигуном внутрішнього займання (ДВЗ) перед електрокарами - розвинена мережа АЗС та можливість заправити автомобіль у будь-якому куточку нашої країни. Проте, з початком війни, ця перевага зникла. У той же час, перевага електрокарів у вартості кілометра пробігу стала ще більшою. Адже пальне подорожчало, а електроенергія - ні.

Як наслідок, аналітики порівняли продаж нових автомобілів у першому півріччі 2021 року з першим півріччям 2022 року та чи змінилися вподобання наших автомобілістів у виборі автівки за типом пального.

Автомобілі з бензиновим двигуном займали рік тому 58,7%. Сьогодні їхня частка - 55,1%. Тобто дійсно, українці почали менше купувати бензинових автомобілів. Автівки із дизельним двигуном займали рік тому майже 24,4% ринку. Сьогодні їхня частка - 23,6%. Теж зменшення, хоч і незначне.

Встановлена на заводі чи у дилера ГБО була в 1,3% нових легкових авто. Сьогодні їхня частка становить 1,02%. Тобто в межах похибки. Машини з дизель-гібридною силовою системою займали рік тому 2,8% ринку, зараз їхня частка – 2,67%. Якщо ж гібрид складається з бензинового та електродвигуна (більш поширена схема гібриду) – таких було продано рік тому 10,7%, сьогодні їхня частка – 10,48%. Натомість частка електромобілів на ринку нових легковиків зросла, і дуже суттєво – від 2,24% минулого року до 7,13% у цьому.

Як можна побачити, у авто на всіх видах пального окрім електрики, за час війни зменшилася частка ринку.

Варто також зазначити, що загальні обсяги продажу нових автомобілів з усіма типами двигунів впали, порівняно із першим півріччям 2021 року. І найбільше падіння, як це не дивно, продемонстрували авто із ГБО - мінус 81,4%. Бензинові - мінус 65%, дизельні - мінус 64,5%, бензинові гібридні - мінус 53,7%, дизельні гібриди - мінус 51,8%. Виключення становлять лише електрокари. Іхні продажі навпаки збільшилися аж на 211,7%.

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 529

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5439

Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.
15.08.22 — 947