Останні роки в Україні проводиться не тільки ремонт радянських винищувачів МіГ-29, а й проводиться їх модернізація, оскільки виробник цих літаків знаходиться у країні-агресорі дуже важливим фактором стало імпортозаміщення.
В інтерв’ю АрміяInform директор ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» (ДП «ЛДАРЗ») Дмитро Матрунчик, що і здійснює роботи по МіГ-29, розповів що вже імпортозаміщено, передає Національний Промисловий Портал з посиланням на Мілітарний.
Зі слів Дмитра Матрунчика, підприємством для виконання вимог Стратегічного оборонного бюлетеня України, введеного у дію Указом Президента України від 16.06.2016 року № 240/2016, розроблена та діє комплексна програма імпортозаміщення, що передбачає виконання комплексу організаційно-технічних заходів, спрямованих на досягнення якомога більшої незалежності виробництва ДП «ЛДАРЗ» від постачання обладнання, комплектувальних виробів та матеріалів з Російської Федерації.
Щоб втілити заплановані заходи, на підприємстві склали переліки запасних частин і комплектувальних виробів, виготовлення яких можливо освоїти на ДП «ЛДАРЗ» та на інших підприємствах ДК «Укроборонпром»:
Наразі вже підготовлені спільні рішення на освоєння виготовлення запасних частин на родинних підприємствах ДК «Укроборонпром» та інших підприємствах України згідно з відпрацьованим переліком.
Сьогодні на ДП «ЛДАРЗ» для ремонту літаків типу МіГ-29 в Україні у рамках реалізації заходів з імпортозаміщення освоєно виробництво деталей авіаційної техніки. Зокрема металевих деталей – близько 1400 найменувань різної конфігурації та складності (кронштейни, балки, качалки, хомути, болти, гвинти, гайки, шайби, стопорні кільця тощо), металевих деталей для виконання бюлетенів промисловості – понад 300 найменувань, гумовотехнічних виробів – близько 2000.
Також впроваджено у виробництво технологію заміни лавсанової стрічки відкидної частини ліхтаря. Спільно з підприємством «УНІТЕХ» розробили технологію виготовлення шлангу герметизації ліхтаря кабіни.
У кооперації з ДП «Ізюмський приладобудівний завод» освоєно виробництво скловиробів ИЛС-31 і НВУ-2М, а також виготовлення сережки гальмівного парашута спільно з «Токмацьким ковальсько-штампувальним заводом».
У кооперації з підприємством ПАТ «Токмацький ковальсько-штампувальний завод», філією ДП «Антонов «Серійний завод Антонов» та ПРАТ «Дніпроспецсталь» освоєно виробництво вісі колеса (особливо відповідальна деталь) основної стійки шасі літака МіГ-29.
Керівництво ДП «ЛДАРЗ» використовує усі доступні можливості для оновлення технічного парку. Наприклад, придбано токарний обробний центр AVIAturn 35, тривісний вертикальний оброблювальний центр HURCO VM10i, автоматизовані діагностичні комплекси «Діана-4.6М».
ДК «Діана-4.6М» призначений для діагностики і пошуку несправностей у складних цифро-аналогових вузлах електронної апаратури, яка базується на ТТЛ-КМОП-ЕСЛ логіці. Наразі розроблені програми перевірки справності 38-ми типів електронних плат.
У найближчих планах підприємства освоєння ремонту агрегатів і виготовлення 126 найменувань деталей, 35 найменувань гумовотехнічних виробів і 17 найменувань електронних пристроїв за допомогою автоматизованого діагностичного комплексу «Діана – 4.6М».