Контракти.ua

3732  —  03.11.21
На ЗАЗ робитимуть низькопідлогові міські автобуси
На ЗАЗ робитимуть низькопідлогові міські автобуси

Як повідомляє БізнесЦензор у матеріалі «Як ЗАЗ почав виробляти автобуси», на «Запорізькому автомобілебудівному заводі» активно ведуться розробки моделей міського транспорту.

ЗАЗ освоїв виробництво автобусів А08 малого класу у трьох виконаннях, автобуса середнього класу А09 на шасі Mercedes-Benz та низькопідлогового автобуса А10 з несучим кузовом. На черзі – транспорт із робочою назвою А18 завдовжки до 12 метрів та більшою пасажиромісткістю.

Голова правління ЗАЗ Микола Євдокименко: «Сьогодні обсяг українського ринку автобусів становить близько 1000 – 1200 одиниць, але ми бачимо потенціал. ЗАЗ уже зробив півсотні шкільних А08 для України, завершив сертифікацію приміського автобуса А09 і вже на початку 2022-го запустить цю модель у серійне виробництво. Ми розраховуємо, що наші А18 становитимуть гідну конкуренцію автобусам МАЗ як в Україні, так і за кордоном».

Міські моделі автобусів ЗАЗ відповідають сучасним вимогам до функціональності та безпеки. 2020-го ЗАЗ успішно пройшов сертифікацію за стандартом Євро-6 і отримав на експорт автобусів до країн ЄС. Підприємство вже постачає автобуси за контрактами із муніципалітетами Польщі, а також активно веде переговори з іншими зовнішніми замовниками.

За словами Євдокименка, основною перевагою автобусної техніки ЗАЗ є збалансованість технічних показників та вартості: малі витрати пального, великий ресурс агрегатів, висока ремонтопридатність, захист від корозії.

Можливо, у найближчій перспективі влада українських міст закуповуватиме міський транспорт, зроблений в Україні, а не в третіх країнах.

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 607

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5505

Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.
15.08.22 — 1135