Контракти.ua

577  —  18.09.21
Ryanair планує експансію на українському ринку
Ryanair планує експансію на українському ринку

Гендиректор авіакомпанії Ryanair Майкл О'Лірі заявив, що ірландський лоукостер планує значне розширення своєї присутності на українському ринку.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.

«Один ринок, на який я б звернув увагу - це Україна... Я думаю, що ми станемо великим інвестором в Україні, коли країна приєднаються до Європейського спільного авіаційного простору», - сказав О'Лірі інвесторам.

Зазначається, що Ryanair запустив свої перші авіарейси в Україну у 2018 році. Нині лоукостер літає в п'ять українських міст, але може збільшити свою присутність до 12 аеропортів.

«Я думаю, це буде моделлю, до якої ми агресивно рухатимемося», - зазначив він.

Як повідомляв Укрінформ, 28 червня Рада ЄС дала свою згоду на підписання угоди про Спільний авіаційний простір (САП) з Україною, Вірменією, Тунісом і Катаром.

Очікується, що угоди будуть підписані восени 2021 року. Після цього кожна угода повинна бути ратифікована кожною країною-членом, ЄС та третьою стороною.

Європейський спільний авіаційний простір (САП) – це двостороння угода між ЄС і третіми країнами, що встановлює спільні стандарти безпеки та лібералізує ринкові відносини у сфері авіації, дозволяючи ефективніше та безпечніше використовувати повітряний простір.

Переговори про САП з Україною завершилися у 2013 році, однак підписання угоди було заблоковане через конфлікт між Великою Британією та Іспанією щодо статусу аеропорту Гібралтару.

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 567

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5472

Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.
15.08.22 — 1042