Представники українського шоу-бізнеса у програмі «Зірковий шлях», яку ведуть Даніель Салем та Альона Вінницька на каналі «Україна», розповіли скільки коштують їхні пости у соцмережі.
Щодня Інстаграм набирає все більше обертів. Тепер це не просто місце для гарних фото та відео, а вже повноцінна платформа для реального заробітку. Нещодавно молода дружина Віктора Павліка та блогерка-початківець Катерина Репяхова заявила, що у скрутні часи у соцммережі можна добре заробити грошей.
«Спасибі Господу, що ми живемо в такий час, коли є Інстаграм, нормальний під час карантину план В, така фінансова подушка безпеки. Я планую вкладати в неї десятки тисяч доларів, я ставлю на це ставку хорошу. Тому що це круто працює у комбінації із публічним чоловіком. Навіть зараз останній інфопривід у мене охоплення збільшилося в 2 рази. Тут гріх цим не скористатися. Моя мета - стати хорошим блогером, і все зробити для того, щоб Віктор Франкович на пенсії не морочився, відчував себе круто», - говорить Репяхова.
І хоча Катя вирішила не називати конкретні суми за свої рекламні послуги в мережі, інші зірки були більш відвертими. Наприклад, донька Олі Полякової, Маша, яка почала отримувати від рекламодавців пропозиції щодо співпраці ще 2 роки тому.
«Я пам'ятаю, коли в мене стукнуло перших сто тисяч підписників. Я була тоді на Балі з мамою. І мені перший раз написали: «Ми вам заплатимо гроші, ви зробите нам рекламу», для мене це був шок, я тоді питаю маму: «Мам, а що робити?», а вона виставляє такі ціни, що мене не взяли. Якщо я не помиляюся, це було дві вісімсот, - поділилася Маша Полякова на каналі «Україна», - Потім я вже сама дійшла до того, що треба трошки ціни знижати, і зараз все добре».
Ще на початку 2021 року дівчина не приховувала у шапці профілю, що її рекламне сторіз коштує - 600 гривень+пост 1600. Проте зараз Маша видалила цю інформацію, і можна припустити, що зі збільшенням кількості підписників міг злетіти вгору і прайс зіркової доньки. А от ведучий Тімур Мірошниченко зізнається, що його розцінки дуже доступні для рекламодавців.
«Це може бути 100 доларів за публікацію, може бути більше. Але це не постійна історія, я не особливо заробляю на Інстаграмі», - говорить Тімур Мірошниченко.
На відміну від своєї дружини Інни, яка вже декілька років займається блогерством, і, до речі, досить прибутково.
«Середня сума, яку я заробляю, це 2000 грн на серії сторіс і 4000 реклама в пості. Сторіс замовляють набагато частіше, тому що ти більше можеш показати, і не дивлячись на те, що охоплення менше, все одно краще продавати в сторіс. Я щомісяця плюс-мінус намагаюсь підрахувати, скільки заробляю. Але рахую десь півроку. І найменше це було 30 тис грн, найбільше – 70 тис.грн. Це круто, тому що я приблизно стільки заробляла, коли працювала адвокатом, і моя робота була пов’язана з суцільним стресом. А тут я не стресую, сиджу собі вдома, час від часу щось рекомендую. Не дивлячись на те, що я дуже вибірково ставлюся до того, що рекомендую. Все одно запитів на рекламу багато», - говорить Інна Мірошниченко.
Вражає своїм заробітком за пост в інстаграмі і ведучий програми «Ранок з Україною» Анатолій Анатоліч.
«Коштувати це може близько 20 тисяч гривень, якщо це комерційний, може більше, зважаючи на те, який це бренд і на скільки комфортно мені з ним працювати», - поділився ведучий каналу «Україна».
Травесті-діва Монро, в якої майже 73 тисячі підписників, про свої розцінки за рекламу каже завуальовано.
«Один рекламний пост коштує, я не буду називати суму, просто в еквіваленті - пара дорогих туфель дизайнерських», - розповіла Монро.