На Відкритому Акціонерному Товаристві «Яготинський маслозавод» - підприємстві, що входить до складу холдингу «Молочний альянс» - завершилася повна модернізація виробничих потужностей. Оновлене підприємство 9 грудня 2009 року було продемонстроване журналістам під час прес-туру. Завдяки технічній реконструкції завод закінчує 2009 рік з суттєвим збільшенням обсягів виробництва.
Створення виробництва європейського рівня – стратегічне завдання холдингу «Молочний альянс», одного з найпотужніших виробників молочної галузі. Для досягнення поставленої мети холдинг реалізовує комплексну програму інвестицій у технічну реконструкцію підприємств, що входять до його складу.
«Взявши курс на системний розвиток, «Молочний альянс» упродовж 2007-2009 рр. інвестував у розвиток виробничої бази підприємств холдингу понад 296 млн. грн., - говорить Сергій ВОВЧЕНКО, генеральний директор ЗАТ «Молочний альянс». – Зокрема, у технічне оновлення Яготинського маслозаводу інвестовано близько 50 млн. грн. Повна модернізація дозволила вивести підприємство на новий рівень роботи – від збільшення масштабів виробництва до можливості застосування інноваційних підходів та найвищих стандартів якості продукції».
Сьогодні ВАТ «Яготинський маслозавод» виробляє під ТМ «Яготинське» молоко, кефір, ряжанку, закваски, сметану, сири, продукцію йогуртно-десертної групи, масло. Вся продукція виробляється виключно з натурального молока без використання стабілізаторів, барвників та рослинних жирів. Станом на вересень 2009 року частка ВАТ «Яготинський маслозавод» на загальнонаціональному ринку у виробництві молока склала 3%, у виробництві масла – 3%.
Незважаючи на кризу та загальне зменшення обсягів виробництва молока і молочних продуктів в Україні, ВАТ «Яготинський маслозавод» збільшує виробничі показники. За січень-вересень 2009 року підприємство переробило 70615 тонн молока, що на 37% більше, в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року.
Сьогодні на Яготинському заводі працюють оновлені приймально-апаратне відділення, цех кисломолочної продукції, маслоцех, ділянка розливу продукції в ПЕТ-упаковку та компресорний цех.
В результаті реконструкції приймально-апаратного відділення збільшено обсяг сховища сировини майже в 3 рази (зі 100 т до 290 т), підвищено продуктивність ліній сепарації та пастеризації сирого молока більш ніж в 2 рази (з 14 т/годину до 32,5 т/годину), автоматизовано технологічний процес, що гарантує стабільно високу якість продукції внаслідок усунення впливу людського фактору.
Встановлення нових сучасних компресорів дозволило зменшити споживання підприємством електроенергії у 2,5 рази, збільшити продуктивність виробництва холоду у
3 рази та підвищити рівень безпечності об’єкту, адже обсяг аміаку в системі зменшився з 14 т до
Збільшенню виробництва масла сприяла модернізація маслоцеху, в якому встановлено дві нові лінії загальною продуктивністю 5 тонн/годину. Як результат, обсяги виробництва цього продукту у вересні 2009 року збільшились на 39%, в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року.
Суттєво розширити асортимент дозволило встановлення лінії фасування молока в ПЕТ-пляшку потужністю 6000 пляшок/годину та введення в експлуатацію 17 нових танків для приготування кисломолочної продукції.
У вересні 2009 року виробництво, в натуральних показниках, молока зросло на 33%, в порівнянні з вереснем 2008 року, кефіру – на 40%, закваски у пюр-паці – на 35%, ПЕТ-пляшці – 76%, сметани – на 3%, ряжанки – на 13%.
За додатковою інформацією та фотографіями, будь ласка, звертайтеся до
Анни Сандалової, за тел. 492-89-04, моб. (067) 239-78-81,
e-mail: sandalova@clever-group.com.ua
або Тараса Бая за тел. 492-89-04, моб. (093) 512-09-95, e-mail: bay@clever-group.com.ua
ЗАТ «Молочний альянс» - група компаній, що об’єднує потужні підприємства з виробництва та збуту сирів і цільномолочної продукції, лідер сироварної галузі України. До складу холдингу входять 9 виробничих підприємств молочної галузі: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Згурівський, Тростянецький, Новоархангельський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, Варвамаслосирзавод та компанії «Еталонмолпродукт» і Торговий Дім «Еталон», які забезпечують продаж продукції підприємств холдингу в Україні та за кордоном. Продукція підприємств холдингу випускається під брендами «Молочний шлях», «Славія», «Здорово», «Златокрай», «Яготинське».