Контракти.ua

1645  —  13.10.09
Запуск нової кавової лінії у Тростянці
Запуск нової кавової лінії у Тростянці

Встановлення нової лінії з фасування кави – ще один крок для концентрації кавового виробництва компанії, збільшення долі ринку у категоріях кави і картопляних чіпсів, зростання бізнесу компанії «Крафт Фудз» в Україні.

22 жовтня 2009 року в м. Тростянець відбудеться офіційне відкриття кавової лінії з фасування кави «Якобз Монарх» 100 гр. у реконструйованих приміщеннях колишнього цукрозаводу, що з 2008 року належать ЗАТ «Крафт Фудз Україна».

Минулого року компанія придбала споруди цукрового заводу у Тростянці для розширення власного виробництва, збільшення потужностей як для шоколадної категорії, продукції під торговими марками «Корона», «Мілка», так і розвитку кавової категорії: виробництва кавових міксів торгової марки «Якобз» і фасування розчинної кави «Якобз» і «Карт Нуар».

«Нова лінія успішно пройшла режим тестування і вже у жовтні цього року вийде на свою максимальну практичну виробничу потужність,» - коментує Юрій Логуш, Віце-президент «Крафт Фудз», Україна та нові ринки Східної Європи та Центральної Азії.

  
До кінця року ЗАТ «Крафт Фудз Україна» планує перенести кавове виробництво з Вишгородської філії на нашу фабрику у Тростянець і розпочати фасування розчинної кави 50г. і 200г. Таким чином, компанія здійснює стратегічно-важливий крок для місцевого виробництва кави з метою задоволення зростаючого попиту на розчинну каву «Якобз Монарх» серед українських споживачів і зростання бізнесу. Потужність лінії – 5000 тонн кави на рік. Кількість додаткових робочих місць – 30-40, залежно від сезону.      

«Ми очікуємо значний економічний ефект від розширення власного виробництва вже в наступному році. Частина наших надбань відбудеться за рахунок концентрації виробництва та оптимізації транспортно-складських витрат,» - коментує Юрій Логуш.

Проект з повної реконструкції цеху зсередини і встановлення нової сучасної фасувальної лінії німецького виробництва тривав менше півроку. Крім виробничої лінії будівля вміщує склад для сировини і готової продукції. Інвестиції у проект складають 10 млн. американських доларів.  

«Успішно реалізувати проект у надзвичайно короткий термін можливо було завдяки професіоналам, які за роки роботи на нашій фабриці встановили не одну лінію, ентузіазму людей і налагодженій командній співпраці,» - коментує Ігор Харченко, Директор Тростянецької шоколадної фабрики «Україна», ЗАТ «Крафт Фудз Україна».

ДОВІДКА:

Кава Якобз з’явилася на українському ринку у 1998 році. З 2003 року ЗАТ «Крафт Фудз Україна» почала продавати каву торгової марки Carte Noire (Карт Нуар), що на сьогоднішній день є лідером у супер-преміальному сегменті кави.
Цікаві факти* успіху кавової категорії компанії на ринку України:
•    У 2005 році компанія «Крафт Фудз Україна» стала № 1 в роздрібному секторі ринку кави загалом та утримала лідерство в сегменті меленої кави.
•    Вже у 2007 році торгова марка «Якобз» стала №1 в роздрібному секторі ринку кави (в грошовому вимірі).
•    У 2008 році торгова марка «Якобз» стала № 1 в сегменті розчинної кави та продовжила залишатись лідером в сегменті меленої кави (у грошовому вимірі).
•    У першому кварталі 2009 року вперше в історії існування кавової категорії в Україні з 1998 року, Україна стала другою країною після Німеччини за показником чистого доходу торгової марки «Якобз Монарх». 

ЗАТ «Крафт Фудз Україна» (КФУ) є українським підприємством, що входить до групи компаній „Крафт Фудз Інк.”, другого в світі виробника продуктів харчування. КФУ є одним з лідерів на ринку харчових продуктів України в усіх трьох категоріях, в яких представлено продукцію компанії: кава, шоколадні вироби, солоні снеки. КФУ є одним з найбільших в Україні харчових підприємств, що працює на ринку продуктів харчування України з 1994 року. До складу підприємства входять: Тростянецька шоколадна фабрика „Україна” та Вишгородська філія по виробництву чіпсів і фасуванню кави. З 2003 року ЗАТ „Крафт Фудз Україна” відповідає за збут продукції на ринку Молдови, а з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджані. А з 2008 р. – ще і на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизтану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії. У компанії „Крафт Фудз Україна” працює близько 1600 працівників. Торгові марки: „Корона”, Milka; Ведмедик «Барні»; „Люкс”; Jacobs, Maxwell House, Carte Noire.

* "Інформація базується на даних аудиту роздрібної торгівлі ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН» по ринку кави у роздрібному секторі міської частини України. © ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН», 2009".









 

Статьи по теме
З чим носити чоловічу вишиванку: практичні поради
З чим носити чоловічу вишиванку: практичні поради

Вишиванка – це не лише елемент українського національного одягу, а й стильний атрибут сучасного чоловічого гардеробу. Завдяки своїй універсальності, вишиванки чоловічі сучасні можна поєднувати з різними елементами одягу, створюючи образи на будь-які випадки. У каталозі FolkModa ви можете знайти вишиванки на будь-який смак, а з чим їх носити – розберемось у статті.
07.11 — 370

Автобус Кишинів – Миколаїв: швидкий і зручний шлях до України
Автобус Кишинів – Миколаїв: швидкий і зручний шлях до України

Маршрут Кишинів – Миколаїв є важливим сполученням для тих, хто планує відвідати південь України. Цей напрямок приваблює пасажирів своєю доступністю та зручністю, роблячи поїздку приємною та комфортною.
07.11 — 385

Конвекційні печі та пароконвектомати: в чому різниця?
Конвекційні печі та пароконвектомати: в чому різниця?

 Конвекційні печі та пароконвектомати – два важливі елементи в професійній кухні. Їх використовують для приготування різноманітних страв у ресторанах, кафе, пекарнях та інших закладах харчування. Однак, попри схожу зовнішність і функціональність, ці два типи обладнання мають суттєві відмінності, які можуть вплинути на вибір між ними. Розглянемо, чим саме відрізняються ці пристрої, які спільні риси їх об'єднують і як зробити правильний вибір.
06.11 — 417