ВАТ „Миронівський хлібопродукт“ вивів на повну потужність своє дітище — найбільшу в Україні птахофабрику (ЗАТ „Миронівська птахофабрика“ — м. Канів), яка випускає курятину під брендом «Наша Ряба».
Напередодні журналістам продемонстрували масштаби
виробництва. За словами голови правління МХП Юрія Косюка, тепер канівське підприємство випускає понад 200 тис. тонн
продукції щорічно. При тому склади стоять порожні, бо товар витребуваний, має
стабільний попит. Одна з причин — переорієнтація споживчого кошика. Якщо у
попередні роки українці віддавали перевагу свинині та яловичині, то нині 60 % у
структурі споживання м’яса припадає на дієтичну та дешевшу курятину.
Загалом „Миронівський хлібопродукт“ покриває 42 % ринку промислового виробництва м’яса птиці. Минулого року холдинг в цілому випустив 225 тис. тонн м’яса. На кризовий рік прогнозують збільшити обсяги на 60 тис. тонн — до 285 тис. тонн. Нині канівський комплекс завершено (на його будівництво компанія витратила 600 млн дол.). На черзі аналогічне довгострокове будівництво у Вінницькі області. За масштабністю це буде два канівських підприємства. Першу лінію тамтешнього комплексу планують запустити за чотири роки. Повністю здати в експлуатацію чотири лінії — до 2017. Обсяг інвестицій понад мільярд.
Довідка про ЗАТ
„Миронівська птахофабрика“:
Інкубатор
потужністю 3 млн яєць на тиждень;
24 майданчики з
вирощування бройлерів (640 тис. голів на кожному);
10 тис. голів —
щогодинний забій.