Контракти.ua

1748  —  10.12.14
У потягах «Інтерсіті» майже рік не працює інтернет
У потягах «Інтерсіті» майже рік не працює інтернет

У швидкісних потягах «Інтерсіті» та «Інтерсіті +», які курсують між найбільшими містами України, вже майже рік (з лютого 2014-го року) не надається послуга доступу до мережі інтернет. На сайті, присвяченому потягам «Інтерсіті», де існує розділ відгуків про роботу цієї категорії залізничного транспорту, відсутність інтернету є однією з головних причин для нарікань з боку пасажирів.

 

Причина повного припинення доступу до мережі інтернет у потягах категорії «Інтерсіті» на такий тривалий строк невідома. За цей час жодних офіційних коментарів з цього приводу ні перевізник ДП «УЗШК», який є власником потягів «Хюндай» та «Шкода», ні керівництво «Укрзалізниці» не надавало.

Як повідомлялося раніше, в рамках державної програми підготовки до Євро-2012 на запроваджених «Укрзалізницею» маршрутах потягів «Інтерсіті» Київ-Львів, Київ-Харків та Київ-Донецьк було побудовано та розгорнуто мережу широкосмугового радіодоступу, яка працює за технологією Wi-Max. Мережа призначалася для надання послуг передачі даних та доступу до Інтернет пасажирам швидкісних електропотягів категорії «Інтерсіті» та технічним службам «Укрзалізниці» на маршрутах. Її загальна довжина становить майже 1500 км, мережа складається із 260-ти базових станцій бездротової передачі даних. На потягах розміщено приймачі, які отримують сигнал з цих базових станцій. Безпосередньо в потязі доступ до мережі інтернет для пасажирів здійснюється за технологією Wi-Fi.

Будівництво радіомережі було розпочато у лютому 2012 року. Спочатку пасажири «Інтерсіті+» мали змогу отримати доступ до мережі інтернет у тестовому режимі. Згодом пасажири 1-го класу отримали змогу отримувати доступ до інтернет в поїздах як додаткову безкоштовну послугу, включену у вартість проїзду, а пасажири 2-го класу – на платній основі.

Нагадуємо, 11 листопада Генеральна прокуратура України заарештувала керівника головного управління «Укрзалізниці» за підозрою у вимаганні 100 тисяч гривень хабара. Йому загрожує 10 років позбавлення волі.

26 листопада генерального директора держадміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця») Бориса Остапюка було звільнено з посади розпорядженням Кабінету міністрів України, повідомляє iPress.ua.

Статьи по теме
Київське метро збільшує інтервали поїздів через брак кадрів
Київське метро збільшує інтервали поїздів через брак кадрів

КП "Київський метрополітен" через гострий дефіцит спеціалістів робітничих професій, що виник у зв'язку з міграцією та мобілізацією, змушене збільшувати інтервали між поїздами в пікові години.
30.05 — 403

Київська міська електричка змінює графік руху
Київська міська електричка змінює графік руху

Київська міська кільцева електричка змінює графік руху з 24 травня по 12 серпня. Причина - початок будівництва тунелю для з'їзду з нового Подільсько-Воскресенського моста.
24.05 — 299

Укрпошта почала співпрацювати з DHL
Укрпошта почала співпрацювати з DHL

Державна Укрпошта домовилася про партнерство з компанією DHL Global Match (Велика Британія) у сфері транспортних послуг і перевезення поштових відправлень.
14.03 — 356