З початку поточного року НАДРА БАНК переоформив понад 200 відділень у новому стилі. Переобладнання відділень відбувається згідно зі стратегічним планом у рамках повномасштабного ребрендингу банку. На сьогодні переоформлено 318 відділень в усіх регіонах України.
Щоб спілкування клієнтів з банком відбувалося у легкій і комфортній обстановці, нові відділення поділені на зони, кожна з яких має свою специфіку і призначення. Для зручності відвідувачів у відділеннях обладнані зони швидких операцій – касового обслуговування. Для клієнтів, які мають обмаль часу, передбачена зона швидких консультацій. Для ознайомлення з банківськими продуктами та спільної роботи менеджера банку і клієнта з його документами, а також для підписання договорів існує зона більш тривалих консультацій.
Зона самообслуговування працює 24 години на добу. Тут можна скористатися послугами банкоматів, а також інформаційно-платіжних терміналів, що будуть встановлені у всіх відділеннях НАДРА БАНКУ. За їх допомогою клієнт зможе оплатити комунальні послуги, рахунки різних операторів зв'язку і телепровайдерів, переказати кошти між платіжними картками, переглянути залишки і отримати виписки про останні операції за рахунками тощо.
На сьогодні НАДРА БАНК нараховує понад 700 відділень по всій території України.