Як відомо, найпростішим та найдоступнішим способом, який дозволяє користуватися послугами банку в будь-який зручний для людини час, є самообслуговування, – зазначив Ігор Патюк, директор Генерального департаменту дистрибуції НАДРА БАНКУ. – Саме для цього в рамках повномасштабного ребрендингу НАДРА БАНК впроваджує проект «Міграція в зону 24/7».
Першим етапом цього проекту є підготовка універсальних майданчиків самообслуговування у відділеннях банку, так званих зон 24/7, основною перевагою яких є те, що вони функціонують 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Зони обладнані банкоматами та інформаційно-платіжними терміналами, кількість яких постійно зростає і на сьогодні становить понад 1200 одиниць у всіх регіонах України.
Завдяки зонам 24/7 клієнт має змогу здійснювати різноманітні операції у межах пакетів послуг «Ласкаво просимо!», сплачувати кредити та рахунки, у т. ч. послуги операторів мобільного зв’язку, IP-телефонії та Інтернет-провайдерів. Крім того, клієнт може змінити PIN-код своєї картки, отримати міні-виписку – звіт про останні 5 операцій за карткою, робити благодійні внески та здійснювати ще безліч інших операцій.
«Також хотілося б зазначити, що зони оснащені обладнанням компанії Wincor Nixdorf International GmbH, велика перевага якого – наявність спеціального захисту від карткових шахраїв. Банкомати мають антискімінговий пристрій – додатковий засіб захисту інформації на картках клієнтів. Таким чином, наші клієнти можуть максимально скоротити час на відвідування банку і при цьому зберігати абсолютний спокій та не турбуватися про безпеку своїх коштів», – підсумував Ігор Патюк.