Підтвердженням клієнтоорієнтованої політики НАДРА БАНКУ є постійна розробка та впровадження нових сервісів для клієнтів. Так, з жовтня 2008 року будь-який власник платіжної картки може скористатися новим сервісом SMS-повідомлень.
Послуга включає в себе: повідомлення про рух коштів за карткою (оплата товарів, зняття готівки тощо); повідомлення про зарахування заробітної плати (для зарплатних карток НАДРА БАНКУ); сервісні повідомлення банку: нагадування про закінчення терміну дії картки, інформація про суму мінімального платежу для кредитних карток, інформація про суму та дату платежу за споживчим кредитом та ін.; інформаційні повідомлення про акції, послуги та продукти банку.
Усі власники карток НАДРА БАНКУ можуть підключитися до безкоштовних сервісних та інформаційних повідомлень, вказавши номер свого мобільного телефону. Так, клієнти, що отримують зарплату у банку, можуть додатково підключитися до безкоштовного сервісу повідомлень про зарахування заробітної плати. Тепер, очікуючи зарплату, їм не потрібно періодично перевіряти залишок по картці у банкоматі – повідомлення про зарахування зарплати із зазначенням нового залишку на картці надійде відразу ж після зарахування коштів на картковий рахунок. Власники кредитних карток та користувачі споживчих кредитних продуктів банку можуть отримувати всю інформацію стосовно термінів та сум платежів на мобільний телефон, не обтяжуючи себе візитами чи телефонними дзвінками до банку.
Крім того, за бажанням на картку можна підключити сервіс SMS-повідомлень про рух коштів. Таким чином, за мінімальну щомісячну плату клієнт матиме змогу у будь-який момент перевірити суму проведених операцій за карткою в on-line режимі, тим самим контролюючи залишок на рахунку. Клієнтам, що активно користуються карткою, часто сплачуючи за її допомогою товари та послуги, сервіс SMS-повідомлень забезпечить максимальну зручність та безпеку руху коштів.