У жовтні поточного року НАДРА БАНК розробив та впровадив новий, більш зручний та зрозумілий для користувачів інтерфейс банкоматів. З його допомогою клієнти зможуть максимально швидко та точно здійснювати необхідні операції.
Для зручності клієнтів у меню був уведений візуальний помічник, завдяки якому функціонал банкомата став більш простим та доступним у користуванні. Нова навігація робочого меню дає можливість швидко виконувати не лише найпоширеніші операції, але й дії, об’єднані у розділі «Інші послуги».
Крім того, НАДРА БАНК пропонує своїм клієнтам скористатися низкою додаткових функцій. Відтепер вони мають змогу змінити ПІН-код на початку роботи з банкоматом.
У системі переказів між рахунками реалізована можливість поповнення депозиту шляхом перерахування коштів з поточного рахунку. Також у функціонал банкомата уведено послугу, що дозволяє клієнту підключитися до сервісу sms-повідомлення НАДРА БАНКУ.
Ігор Патюк, директор Генерального департаменту дистрибуції НАДРА БАНКУ, зазначив: «Сьогодні більшість клієнтів користуються банкоматами для здійснення операцій зняття готівки та перевірки рахунку. Нова логіка забезпечує більш широкий функціонал, що відкриває перед нашими клієнтами нові можливості банкомата. Крім того, простота користування, зручність та економія часу дозволять клієнтам банку відчути усі переваги нового меню. На даний момент наші клієнти можуть побачити банкомат з новим інтерфейсом лише у приміщенні центрального офісу НАДРА БАНКУ, проте незабаром усі власники карток матимуть можливість оцінити переваги роботи з оновленим меню наших банкоматів».