Національний мобільний оператор «Київстар» за підтримки Департаменту ДАІ МВС України розпочав новий етап національної соціальної програми «Мобільна культура», присвячений культурі спілкування по мобільному телефону за кермом, який пройде під гаслом «Або кермо, або розмови!».
Протягом жовтня 2008 року в 37 містах та на 5 автошляхах України проходить соціальна рекламна кампанія «Або кермо, або розмови!» від «Київстар», яка спрямована на привернення уваги громадськості до небезпеки, що виникає внаслідок спілкування по мобільному телефону під час керування автомобілем.
Програма «Мобільна культура» проводиться «Київстар» із 2005 року. Її мета полягає у формуванні етичних норм використання мобільного телефону в суспільстві, в тому числі за кермом. Донесення до громадськості правил культурного та безпечного спілкування по мобільному телефону під час керування автомобілем, а отже – сприяння безпеці дорожнього руху, запобіганню порушень правил дорожнього руху та зменшенню кількості ДТП, що виникають внаслідок спілкування водіїв по мобільному телефону під час руху, – основні завдання програми «Мобільна культура за кермом».
Статистика свідчить, що 5-10% ДТП на автошляхах України трапляються саме через використання водіями мобільного телефону під час дорожнього руху. Світові дослідження підтверджують, що реакція водія, який одночасно розмовляє по мобільному та керує автомобілем, знижується втричі. Це вимагає більше часу для своєчасного реагування на зміну дорожньої ситуації, внаслідок чого гальмівний шлях збільшується в середньому на 25 м.
Керівник департаменту з корпоративних зв’язків компанії «Київстар» Жанна Ревнова:
«Популяризація мобільної культури в суспільстві – добровільне соціальне зобов’язання «Київстар» як української компанії та лідера ринку мобільного зв’язку. Ми закликаємо всіх водіїв відповідально ставитися до свого життя та життя оточуючих, використовувати гарнітуру «вільні руки» та звести до мінімуму розмови по мобільному за кермом».
«Київстар» – єдиний в Україні мобільний оператор, який системно, з 2005 року, реалізовує програму популяризації мобільної культури в суспільстві в рамках корпоративної соціальної відповідальності за свій продукт.
Етапи розвитку програми «Мобільна культура»:
• 2005 – старт програми: етика користування мобільним зв’язком в громадських місцях
• 2006 – Мобільна культура на дорогах: «За кермом: мобільну безпеку увімкнено!»
• 2007 – Народна ініціатива «За мобільну культуру в Україні!»; Мобільна культура в школах
• 2008 – Культура спілкування за кермом: «Або кермо, або розмови!»
Детальніше дивіться: http://kyivstar.ua/responsibility/product/mobculture/
Довідка про компанію «Київстар»:
Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,46 млн осіб (станом на 01.10.08). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 194 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.