Враховуючи побажання клієнтів, спеціалісти НАДРА БАНКУ розробили й впровадили оновлену систему SMS-повідомлень. Стандартний набір послуг SMS-банкінгу значно вдосконалений і розширений.
Коментуючи нововведення, директор Генерального департаменту дистрибуції НАДРА БАНКУ Ігор Патюк зазначив: «Ми розробили сервіс, який враховує практично усі побажання клієнтів. Змінений формат SMS-повідомлень – вони стали більш зрозумілими для прочитання, уведено диференціацію у часі відправлення SMS-повідомлень – відтепер повідомлення про транзакції надходять цілодобово, а на деякі види повідомлень уведені часові обмеження за винятком нічного періоду. Наприклад, SMS про офлайнові операції надходять з 9:00 до 22:00; повідомлення про прострочену заборгованість – з 6:00 до 00:00; сервісні повідомлення про закінчення терміну дії картки – з 9:00 до 22:00».
Послуга діє практично на всі номери провідних операторів стільникового зв'язку, і підключитися до неї можна за допомогою банкоматів та інформаційно-платіжних терміналів НАДРА БАНКУ, а також зателефонувавши у Контактний центр банку.