Контракти.ua

889  —  28.11.12
Найбільше на виборчу рекламу витратили Андрієвський, Бахтєєва і Назарова
Найбільше на виборчу рекламу витратили Андрієвський, Бахтєєва і Назарова

Найбільше на рекламу під час парламентських виборів-2012 витратили кандидати в депутати з мажоритарних округів Дмитро Андрієвський, Рена Назарова і Тетяна Бахтєєва.

Про це повідомив голова комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев.

За словами експерта, громадська організація «ОПОРА» провела моніторинг під час парламентської кампанії 2012 року з політичної реклами від кандидатів-мажоритарників.

Так, за словами О. Чекмишева, на рекламу в пресі більше всіх витратили кандидати Д. Андрієвський, Р. Назарова та Т. Бахтєєва.

«А ось на телебачення витратилися знову Бахтєєва, Бушко та Максим Луцький», - уточнив він, повідомляє ГолосUA.

Суми витрат починались від 2 млн грн.

Д. Андріївський, Р. Назарова та М. Луцький балотувались у Києві, Т. Бахтєєва – у Донецьку.

При цьому Р. Назарова та М. Луцький не пройшли до парламенту.

 

 

Статьи по теме
Вибори в Україні під час воєнного стану неможливі: в
Вибори в Україні під час воєнного стану неможливі: в "Слузі народу" пояснили чому

Проведення виборів в Україні під час воєнного стану неможливе. Серед головних практичних проблем, наприклад, неможливість забезпечити повноцінну участь у виборах військовослужбовців та українців за кордоном.
22.03 — 291

Як фальсифікували
Як фальсифікували "вибори Путіна": росіяни "намалювали" рекордну явку на ТОТ

Ворог вигадав височезну явку на українських територіях, де немає значної частини жителів, де цілі міста зруйновані та порожні.
19.03 — 291

Витрати боєприпасів становлять 7:1. Генерал ЗСУ розповів про переваги армії Росії у війні
Витрати боєприпасів становлять 7:1. Генерал ЗСУ розповів про переваги армії Росії у війні

Російська армія використовує на фронті дві свої основні переваги - артилерію та авіацію. Це дозволяє росіянам не зменшувати інтенсивність обстрілів.
19.03 — 291