23 вересня 2008 року НАДРА БАНК, корпорація ІВМ (NYSE: IBM), ТОВ «Ей Ай БІС» офіційно оголосили про успішне завершення проекту з побудови системи технічної підтримки користувачів (Service Desk) НАДРА БАНКУ на Технологічному форумі ІВМ у Києві.
Ця система призначена для забезпечення безперервності інформаційного обслуговування співробітників банку, скорочення простоїв корпоративної інформаційної системи та підвищення ефективності роботи ІТ-служби. Розробкою проекту і запровадженням системи Service Desk в НАДРА БАНКУ займалася компанія SI BIS, системний інтегратор, який має статус IBM Premier Business Partner та величезний досвід розробки та супроводження рішень на базі обладнання і програмного забезпечення ІВМ.
Для реалізації проекту зі створення системи технічної підтримки користувачів ІТ-фахівці НАДРА БАНКУ обрали рішення IBM Tivoli Service Request Manager, що посідає перше місце в автоматизації процесів ITSM (IT Service Management). Система технічної підтримки користувачів створена на базі IBM Maximo з використанням СУБД Oracle як бази даних та IBM WebSphere як сервера додатків.
Особливістю проекту стала інтеграція системи технічної підтримки Service Desk із системою управління персоналом ІРБІС, яка містить первинний каталог користувачів і забезпечує автоматичне заповнення й оновлення інформації про користувачів у системі Service Request Manager. Такий функціонал особливо важливий для організації з великою кількістю персоналу і дозволяє заощадити час на дублювання даних у двох системах.
Володимир Литошенко, директор Департаменту експлуатації та підтримки інформаційно-технологічних послуг НАДРА БАНКУ, зазначив: «На жаль, жодна організація, незалежно від її масштабів і чисельності співробітників, не застрахована від збоїв корпоративної інформаційної системи. Через постійне ускладнення використовуваних ІТ-сервісів, зростання вимог до них питання нормального функціонування ІТ-системи стає рівноцінним питанню успішності бізнесу. Запровадження системи IBM Service Request Manager дозволяє нам планомірно управляти проблемами та сприяє постійному підвищенню якості ІТ-служб, внаслідок чого скорочується і кількість інцидентів, і ступінь їх негативного впливу на бізнес».
Свою діяльність ВАТ КБ «Надра» розпочав 26 жовтня 1993 року. Сьогодні НАДРА БАНК – один з найбільших універсальних комерційних банків, що уже 15 років успішно працює на фінансовому ринку України. За даними НБУ, банк входить у першу десятку українських банків і займає верхні позиції різних банківських рейтингів.
Щоб стати ще ближчим до своїх клієнтів, банк постійно працює над розвитком регіональної мережі і присутній у кожному регіоні України, нараховуючи понад 700 відділень. Мережа банкоматів – більш ніж 1100 одиниць, кількість POS-терміналів – понад 4 600 одиниць.
Міжнародне рейтингове агентство Moodу's Іnvestors Servіce підтвердило НАДРА БАНКУ депозитний рейтинг в іноземній валюті – B2/«Позитивний», депозитний рейтинг у національній валюті – Ва3/«Позитивний», рейтинг за незабезпеченими зобов'язаннями із переважним правом вимоги – Ва3/«Позитивний», рейтинг за національною шкалою – Aа1.ua/«Позитивний», рейтинг фінансової стійкості – E+ із прогнозом рейтингу «Позитивний».
Міжнародна рейтингова компанія Standard & Poor's присвоїла НАДРА БАНКУ довгостроковий кредитний рейтинг «В-». Прогноз рейтингу – «Стабільний».
Міжнародне рейтингове агентство Fіtch Ratіngs підтвердило рейтинги НАДРА БАНКУ: довгостроковий рейтинг дефолту емітента (РДЕ) «B-» (B мінус), короткостроковий РДЕ «B», індивідуальний рейтинг «D/E», рейтинг підтримки «5» і рівень підтримки довгострокового РДЕ «B-» (B мінус). У той же час агентство Fіtch змінило прогноз за довгостроковим РДЕ із «Стабільного» на «Позитивний».
За даними АУБ, станом на 01.08.2008 р. активи банку становлять 24 020,36 млн грн; депозити фізичних осіб – 9 951,887 млн грн; депозити юридичних осіб – 6 033,425 млн грн; кредитно-інвестиційний портфель банку – 19 700,9 млн грн; капітал банку – 2 409,632 млн грн.
В Інтернеті інформація про банк розміщена на офіційному сайті ВАТ КБ «Надра»: www.nadrabank.ua