З початку поточного року в рамках масштабного ребрендингу НАДРА БАНК відкрив Навчальний центр, курс навчання в якому вже пройшли близько 1000 співробітників. Була створена спеціальна навчальна програма, в рамках якої організовані групи для менеджерів по операціях – касирів, менеджерів по роботі з фізичними особами, менеджерів по роботі з малим бізнесом, менеджерів залів, а також начальників відділень, рівень підготовки яких має відповідати загальному рівню ребрендингу.
Пропускна спроможність Навчального центру дозволяє навчати близько 320 співробітників на місяць, це чотири заїзди по 80 осіб. Навчання проводять професійні тренери – вихідці з середовища банку, носії корпоративної культури, які володіють найбільш повною та актуальною інформацією про продукти НАДРА БАНКУ.
На кожному заїзді співробітники НАДРА БАНКУ проходять цілісну програму навчання, що відображає як потребу менеджерів у знаннях і навичках, так і побажання клієнтів щодо рівня їх обслуговування. Програма включає такі теми: бренд банку та його значення; місія та цінності банку щодо клієнтів, співробітників, суспільства; суть ребрендингу та його цілі; логіка нових відділень; продукти, процеси та програмне забезпечення банку відповідно до бізнесу, який представляє співробітник; технології якісного продажу продуктів та обслуговування клієнтів. Під час навчання співробітники проходять тренінги, а також виконують тестові, групові завдання, беруть участь у квестах і конкурсах. Крім того, з метою посилення ефективності навчання Управління розвитку персоналу банку впроваджує низку заходів із підтримки отриманих на тренінгах навичок і знань. Для цього будуть проводитися консультації, коучинг і посттренінги.
У минулому році Управління розвитку персоналу НАДРА БАНКУ організувало навчання за різними програмами для близько 12 тис. співробітників. У середньому кожен співробітник проходить близько трьох тренінгів на рік.