У першій декаді серпня поточного року в НАДРА БАНКУ стартувала програма «Чемпіони сервісу» в рамках стратегічного проекту «Культура та якість сервісу». Кращі менеджери й касири НАДРА БАНКУ тепер зможуть отримати два почесні ступені відзнаки – Експерт сервісу і Чемпіон сервісу – за найбільш якісне й професійне обслуговування клієнтів.
Стабільне виконання стандартів обслуговування НАДРА БАНКУ, високі результати продажів і позитивні відгуки клієнтів забезпечать співробітникові банку статус Експерта сервісу. Окрім морального задоволення, Експерти будуть нагороджені бейджами спеціального зразка, грамотами від керівництва та додатковими щомісячними преміями. Почесного ж звання Чемпіон сервісу удостояться ті Експерти, які не просто будуть максимально якісно виконувати стандарти НАДРА БАНКУ по обслуговуванню, але й готові будуть удосконалити їх, розвиваючи при цьому не тільки себе, але й своїх колег. Після проходження спеціального відбору та іспиту Чемпіон сервісу стане наставником для своїх колег, і коло його повноважень розшириться. За наслідками роботи за рік, кращі співробітники приїдуть до Києва для урочистого нагородження керівництвом банку, а один, найдостойніший, матиме змогу пройти навчання за кордоном.
Оксана Кірієнко, Віце-президент НАДРА БАНКУ, зазначила: «Ми знаємо, що в НАДРА БАНКУ працює велика кількість справжніх професіоналів, які гідні називатися Експертами й Чемпіонами! Такі люди обов'язково будуть відзначені. Впроваджуючи програму «Чемпіони сервісу», ми робимо ще один крок у бік формування згуртованої команди професіоналів НАДРА БАНКУ і наближенню наших клієнтів до стандартів обслуговування світового рівня».
Стратегічний проект «Культура та якість сервісу» стартував у НАДРА БАНКУ в 2008 році. Його мета – формування у клієнтів банку максимальної кількості позитивних емоцій від наданого ним сервісу. В НАДРА БАНКУ розроблена ціла система заходів, спрямованих на розвиток і мотивацію співробітників відділень і банку в цілому, виховання у них корпоративного духу і, як результат, підвищення культури обслуговування клієнтів.
Свою діяльність ВАТ КБ «Надра» розпочав 26 жовтня 1993 року. Сьогодні НАДРА БАНК – один з найбільших універсальних комерційних банків, що уже понад 14 років успішно працює на фінансовому ринку України. За даними НБУ, банк входить у першу десятку українських банків і займає верхні позиції різних банківських рейтингів.
Щоб стати ще ближчим до своїх клієнтів, банк постійно працює над розвитком регіональної мережі і присутній у кожному регіоні України, нараховуючи понад 700 відділень. Мережа банкоматів – більш ніж 1100 одиниць, кількість POS-терміналів – понад 4 600 одиниць.
Міжнародне рейтингове агентство Moodу's Іnvestors Servіce підтвердило НАДРА БАНКУ депозитний рейтинг в іноземній валюті – B2/«Позитивний», депозитний рейтинг у національній валюті – Ва3/«Позитивний», рейтинг за незабезпеченими зобов'язаннями із переважним правом вимоги – Ва3/«Позитивний», рейтинг за національною шкалою – Aа1.ua/«Позитивний», рейтинг фінансової стійкості – E+ із прогнозом рейтингу «Позитивний».
Міжнародна рейтингова компанія Standard & Poor's присвоїла НАДРА БАНКУ довгостроковий кредитний рейтинг «В-». Прогноз рейтингу – «Стабільний».
Міжнародне рейтингове агентство Fіtch Ratіngs підтвердило рейтинги НАДРА БАНКУ: довгостроковий рейтинг дефолту емітента (РДЕ) «B-» (B мінус), короткостроковий РДЕ «B», індивідуальний рейтинг «D/E», рейтинг підтримки «5» і рівень підтримки довгострокового РДЕ «B-» (B мінус). У той же час агентство Fіtch змінило прогноз за довгостроковим РДЕ із «Стабільного» на «Позитивний».
За даними АУБ, станом на 01.07.2008 р. активи банку становлять 23 745,53 млн грн; депозити фізичних осіб – 9 518,658 млн грн; депозити юридичних осіб – 6 132,125 млн грн; кредитно-інвестиційний портфель банку – 19 437,72 млн грн; капітал банку – 2 374,136 млн грн.
В Інтернеті інформація про банк розміщена на офіційному сайті ВАТ КБ «Надра»: www.nadrabank.ua