Контракти.ua

14023  —  22.07.08
«ПРОВІДНА» провела моніторинг рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування
«ПРОВІДНА» провела моніторинг рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування

Лише третина страхувальників, які потрапляли в ДТП, вважають необхідним виїзд представника компанії згідно з результатами регулярних маркетингових досліджень, які проводять спеціалісти страхової компанії «ПРОВІДНА». До такого висновку прийшли експерти на підставі даних досліджень за кілька останніх місяців. Моніторинг рівня задоволеності клієнтів процесом обслуговування при укладанні договору страхування і урегулюванні страхових подій проводиться у компанії щомісячно.

Згідно з останнім опитуванням клієнтів ПРОВІДНОЇ, які отримали відшкодування по КАСКО, 32% респондентів вважають виїзд «аварійного комісара» на ДТП обов’язковим; стільки ж опитаних (32%) хочуть бачити «аварійного комісара» лише у випадку складних ДТП; 9% – вважають присутність представника страхової компанії бажаним, проте не обов’язковим; 27% клієнтів ПРОВІДНОЇ вважають достатнім присутності ДАІ.

Серед респондентів, які отримали виплати по «автоцивілці» (як потерпіла сторона), лише 23% вважають виїзд «аварійного комісара» обов’язковим; 32% вважають його присутність обов’язковою лише у випадку складних ДТП; 4% вважають присутність бажаною, проте не обов’язковою, і 41% хотіли б бачити лише представників ДАІ.

У компанії вважають, що вивчення стереотипів, які впливають на поведінку споживача, дає можливість інформувати громадськість про реальні потреби клієнтів страхових компаній.

ДОВІДКА

СК «ПРОВІДНА» працює на страховому ринку України з 1995 року. ПРОВІДНА пропонує 54 страхові продукти із обов’язкових та добровільних видів страхування. Компанія представлена 367 офісами в 337 містах України. Колектив ПРОВІДНОЇ нараховує понад 2250 штатних співробітників та понад 3000 страхових агентів.

СК «ПРОВІДНА» входить до Групи Компаній «Росгосстрах». «Росгосстрах» – найбільша за масштабами та територіальним охопленням російська страхова компанія з 87-річним досвідом роботи на ринку.

СК «ПРОВІДНА» посіла третє місце у рейтингу «Найпрофесійніша страхова компанія» за результатами конкурсу «Фінансовий рейтинг», організованого виданням «БІЗНЕС».

Компанія посіла 1-ше місце в номінації «Найдинамічніша компанія» за результатами рейтингу кращих страхових компаній України 2007 року за версією газети «Дело».

Фінансові показники СК «ПРОВІДНА» станом на 01.04.2008 р.: страхові виплати – 25,8 млн грн, страхові платежі – 87,4 млн грн, страхові резерви – 149,1 млн грн, статутний фонд – 163,6 млн грн.

Статьи по теме
Відбулась онлайн зустріч щодо моніторингу виконання договорів купівлі-продажу деревини
Відбулась онлайн зустріч щодо моніторингу виконання договорів купівлі-продажу деревини

5 вересня 2024 року ГС “Асоціація деревообробних підприємств України” організувала та провела для деревообробників країни вже другу онлайн-зустріч у форматі дискусійної панелі, присвячену моніторингу виконання договорів купівлі-продажу деревини. Спікерами виступили представники ліцензованих товарних бірж, які займаються організацією та проведенням торгів необробленою деревиною, а також моніторингом виконання біржових угод, біржових договорів.
06.09 — 498

На загальних аукціонах з продажу деревини на 4 квартал 2024 року реалізовано 80% деревини
На загальних аукціонах з продажу деревини на 4 квартал 2024 року реалізовано 80% деревини

Завдяки організованій торгівлі необробленою деревиною на товарних біржах, лісові ресурси служать потужним стимулом для розвитку української економіки.
27.08 — 836

Группа ТАС вкладывает миллионы в обновление производственных мощностей и внедрение инноваций
Группа ТАС вкладывает миллионы в обновление производственных мощностей и внедрение инноваций

Один из крупнейших украинских холдингов, группа ТАС, активно проводит масштабную программу по обновлению своих производственных мощностей, инвестируя значительные средства в современное оборудование и передовые технологии.
23.08 — 381