Для участі у перегонах «24 години Нюрбургрінга», які відбудуться 25 червня, Porsche вдосконалює гібридний Porsche 911 GT3 R Hybrid.
Основним напрямком доопрацювання стало поліпшення ефективності компонентів гібридної системи, що забезпечило 20% зниження ваги. Версія 2.0 911 GT3 R Hybrid матиме показники динаміки попередньої версії, проте продемонструє зниження витрат палива.
Загальна конструкція гібридної системи була взята з моделі 2010 року. Два електричні двигуни рухають передні колеса та доповнюють 4-літровий 6-циліндровий двигун Boxer потужністю 470 к.с., встановлений у задній частині автомобіля. Потужність електродвигунів збільшено з 60 кВт до 75 кВт кожного. Завдяки електродвигунам пілоти під час перегонів впродовж декількох секунд можуть скористатися додатковими 200 к.с. Залежно від налаштувань, ця потужність автоматично активується при натисканні педалі акселератора. Також в ручному режимі пілоти можуть використовувати її під час обгонів тощо.
Маховик, чий ротор здійснює 40 000 обертів в хвилину та зберігає енергію, разом з іншими гібридними компонентами тепер розташований у безпечній карбоновій камері на місці переднього пасажира.
Навіть на перший погляд новий GT3 R Hybrid легко відрізнити від моделі 2010 року. Завдяки змінам, внесеним в систему охолодження гібридної установки, була оптимізована аеродинаміка кузова, що призвело до зменшення витрат палива та покращення аеродинамічних показників. В цілому, вага автомобіля зменшена з 1350 кг до 1300 кг.
Інтер’єр 911 GT3 R Hybrid також зазнав змін. Більшість кнопок управління та дисплеїв переміщено на кермо, ще частину функцій можна налаштувати за допомогою кнопок, розташованих на центральній консолі. Під час внесення змін в інтер’єрі інженери прагли спрощення навігації та покращення ергономіки для пілотів – навіть у темний час доби.
Новий 911 GT3 R Hybrid – ще одне втілення філософії «Системи Інтелектуальних Технологій Porsche/ Porsche Intelligent Performance». Відображення цієї концепції можна знайти у будь-якому Porsche: більша потужність, вища ефективність, нижчі витрати палива, менші викиди CO2 – на гоночних треках та на дорогах.