Volvo C30 Electric пройшов перевірку зимовими морозами, довівши здатність автомобіля з акумуляторним живленням впевнено працювати при температурі -20° за Цельсієм.
Volvo Cars ставить до C30 Electric не менш жорсткі вимоги, ніж до всіх інших моделей Volvo, тому це авто з живленням від акумуляторних батарей проходить таку саму процедуру. Крім того, для електромобілів було розроблено декілька нових методів тестування. Загалом було проведено понад 200 різних випробувань.
«Ми повинні переконатися в тому, що C30 працює так, як задумано, під час керування, паркування і зарядження у найрізноманітніших умовах, від оптимальних до дуже низьких та дуже високих температур. Північна Швеція – ідеальне місце для випробувань при температурах нижче нуля», - каже Леннарт Стегланд, директор підрозділу спеціальних автомобілів Volvo Cars.
Volvo C30 Electric оснащено трьома кліматичними системами:
– Одна забезпечує підігрів та охолодження салону для пасажирів.
– Одна стежить за тим, щоб акумулятори не перегрівалися та не переохолоджувалися.
– Для електродвигуна та силової електроніки наявне водяне охолодження.
Біоетаноловий обігрівач
У C30 Electric представлено новаторське вирішення, яке дозволяє підтримувати комфортне тепло у холодну зимову погоду, не зменшуючи запас ходу від акумуляторів.
Керування мікрокліматом у салоні здійснюється за допомогою біоетанолового обігрівача, встановленого в усіх автомобілях. Етаноловий бак автомобіля вміщує 14,5 літра біоетанолу.
Кліматичний блок також може працювати на енергії акумуляторів. В електричному режимі обігрівач гріє охолоджувальну рідину в кліматичному блоці.
«Водій може програмувати і налаштовувати кліматичний блок залежно від вимог поїздки. За замовчуванням система працює на етанолі, що використовується тоді, коли необхідний весь запас ходу від акумуляторів. Проте на коротших дистанціях для живлення кліматичної системи можна використовувати електрику», - пояснює Леннарт Стегланд.