Корисна їжа може, навпаки, подовжувати життя.
Регулярне вживання хот-догів може негативно впливати на тривалість життя. Згідно з результатами дослідження, один хот-дог потенційно скорочує життя приблизно на 36 хвилин. Пише ТСН. Про це повідомляють Контракти.UA.
Наукову роботу опублікували в журналі Nature Food.
Дослідники з Університету Мічигану проаналізували 5853 популярні продукти харчування та напої зі звичного раціону американців, оцінюючи їхній вплив на здоров’я та очікувану тривалість життя.
За словами авторів дослідження, найбільше шкодять здоров’ю продукти з високим вмістом:
Саме до такої категорії належать хот-доги.
«Ми хотіли оцінити корисний і шкідливий вплив продуктів на загальний раціон людини», — пояснив професор екологічних наук про здоров’я Олів’є Жолліє.
Дослідники зазначають, що деякі продукти мають позитивний вплив на здоров’я і можуть збільшувати тривалість життя. Серед них:
Науковці наголошують, що навіть часткова заміна обробленого м’яса на більш корисні продукти здатна позитивно вплинути на організм.
Матеріал з’явився напередодні сезону літніх барбекю у США. За даними американських медіа, цього року продукти для пікніків помітно здорожчали.
Зокрема, зросли ціни на:
Експерти зазначають, що скорочення споживання хот-догів може бути корисним не лише для здоров’я, а й для гаманця.
Нагадаємо рецепт здоров’я, енергії та довголіття. Щодня 9 братів і сестер, сумарний вік яких перевищує 800 років, їдять один і той самий поживний суп, який навіть дослідники визнали секретом довголіття.