Контракти.ua

6940  —  28.02.11
Рекордні продажі Porsche
Рекордні продажі Porsche

Результати другого півріччя 2010-го фінансового року: зростання продажів модельного ряду Porsche в усіх ключових регіонах.

 

У період з 1 серпня по 31 грудня 2010 року компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт продемонструвала значне зростання продажів. У порівнянні з відповідним періодом попереднього року, світові продажі зросли на 57%, сягнувши позначки у 40 446 автомобілів. Маттіас Мюллер, голова правління компанії, зазначив: «Високі показники продажів модельного ряду в усіх ключових регіонах є свідченням того, що компанія обрала правильний шлях, а автомобілі Porsche відповідають смакам наших шанувальників.  Ми знову підвищили прибутковість компанії».
Продажі окремих моделей є відображенням позитивної динаміки показників компанії в другій половині 2010-го фінансового року: за цей час продано 20 770 Cayenne, що вдвічі більше, ніж за відповідний період 2009 року. Зростання продажів було спричинене, перш за все, стійким попитом на нове покоління Cayenne, презентоване у травні 2010 року. Успіхом користувалася і Panamera – продано 6 255 автомобілів, тобто на 44% більше, ніж у другому півріччі 2009 фінансового року. Серед спортивних автомобілів найбільшим попитом користувалася модель 911, чиї продажі становлять 6 255 автомобілів (приріст склав 13%). Також власників знайшли 2 048 автомобілів Boxster та 1988 автомобілів Cayman.
Показовим є той факт, що продажі зросли в усіх ключових для компанії регіонах. Найвищих показників було досягнуто у Європі: 62% зростання продажів, 13 893  фактично реалізованих автомобілів. На німецькому ринку зростання становило 49%, у Північній Америці – 51%, у Китаї – 78%.
У звітному періоді було випущено 41 949 автомобілів Porsche - на 18% більше, ніж попереднього року. Виробництво автомобілів Cayenne склало 22 343 автомобілів (на 48% більше у порівняні з відповідним періодом 2009 року), Panamera – 8189 шт., 911 – 7174 шт., Boxtser та Cayman – 2259 та 1894 шт. відповідно.
З 1 січня 2011 року компанія Porsche AG впровадила фінансовий рік, що відповідає календарному. Раніше фінансовий рік у компанії тривав з 1 серпня до 31 липня наступного року.

Статьи по теме
Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится
Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится

Своевременная замена масла – это важный момент в пользовании автомобилем. Производители транспортных средств и специалисты советуют проводить процедуру раз в год; в километраже это приблизительно 15.000 километров. Однако, в первую очередь, все зависит от интенсивности эксплуатации: иногда приходится менять масло чаще.
14.11 — 470

Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо?
Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо?

Чеки з автозаправки – окремий вид болю водіїв. В сімейному бюджеті цей пункт займає не малий відсоток від загальної місячної суми.
28.10 — 460

Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня
Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня

Киев, как столица Украины и крупнейший мегаполис страны, активно движется в сторону экологичных решений в сфере транспорта.
07.08 — 460