Контракти.ua

396  —  11.06
Втратили телефон? П'ять кроків, щоб захистити свої дані
Втратили телефон? П'ять кроків, щоб захистити свої дані

Якщо був викрадений або втрачений смартфон, потрібно відразу захистити свої акаунти та банківські рахунки. Також необхідно попередити рідних.

Про це пише РБК-Україна з посиланням на Держспецзв'язку. Про це повідомляють Контракти.UA.

Головні кроки при викраденні та втраті смартфона

Заблокувати SIM-картку. Перш за все про викрадення телефону потрібно повідомити мобільного оператора, щоб заблокувати SIM-картку.

  • Київстар: можна надати інформацію оператору за номерами 466 або 0 800-300-466 з інших номерів.
  • Vodafone: необхідно подати заявку, зателефонувавши на номер 222 чи 0 800 400 222.
  • lifecell: можна зателефонувати до інформаційно-консультаційного центру за номером 5433 або 0 800 20 5433.

Зверніть увагу, що мобільні оператори просять надати PUK-код чи номери, на які ви найчастіше дзвонили тощо.

Змінити паролі. У разі викрадення телефону за можливості потрібно змінити паролі до всіх облікових записів (Google, соцмережі, онлайн-банкінг, "Дія" та інші) через інший пристрій.

Заблокувати банківські карти. Заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти. Для цього зверніться на гарячу лінію вашого банку, у відділення або скористайтеся інтернет-банкінгом.

Зверніться до поліції. Фахівці радять звернутися до правоохоронців у разі викрадення телефону, а також написати відповідну заяву.

Попередьте рідних. У разі викрадення чи втрати телефону попередьте про це рідних та друзів. Це допоможе перестрахуватися, якщо зловмисники від вашого імені почнуть просити гроші.

Раніше у Держспецзв'язку повідомляли, що російські хакери намагаються атакувати комп'ютери українських військових для викрадення документів.

Крім того, нещодавно кіберполіція розповіла про головні правила для безпеки в інтернеті.