Пошкоджені товари та жодної компенсації. У мережі масово скаржаться на зіпсовані речі поштою. У програмі «Ранок з Україною», яка виходить у будні о 6:30 на каналі «Україна», Лілія Ребрик і Григорій Герман розповіли, що робити і куди звертатись, якщо під час перевезення пошта зіпсувала ваше замовлення.
Про поштові перевезення складають легенди. Зіпсовані товари, зниклі речі та навіть шахрайство! І як бути впевненим, що це буде не ваша посилка? Юрист запевняє – у разі пошкодження речей є кілька шляхів вирішення проблеми. По-перше, за законом поштового зв'язку вам мають компенсувати втрачене:
«Якщо посилка пошкоджена або втрачена, людина має право повернути 100% оголошеної вартості, штраф у розмірі 25% від суми посилки, а також гроші за саму пересилку», – коментує юрист Юрій Білоус у програмі «Ранок з Україною».
Для цього оцінювати речі юрист радить відповідно до реальної вартості. Чого більшість українців не робить, щоб не платити комісію. Проте є й інший шлях – звернутись до Держспоживслужби, адже ваші права як споживача були порушенні.
«Зверніться письмово з проханням про відшкодування, адже це ваше право, що передбачене правилами поштового зв'язку та Законом про поштовий зв'язок», – радить юрист.
А якщо з посилки щось зникло, сміливо звертайтесь у поліцію.
«Якщо хтось цілеспрямовано відкрив посилку і вкрав річ – це злочин – крадіжка, тобто кримінальна відповідальність! І обов'язок пошти – відшкодувати певну суму!» – зазначив Юрій Білоус в ефірі каналу «Україна».
У будь-якому разі краще одразу ретельно перевіряти посилку у відділенні пошти. Якщо там чогось не вистачає – одразу фіксуйте все на відео чи фото, викликайте начальника та просіть скласти акт втраченого та обов’язково зберігайте чеки. Адже саме такі докази можуть вплинути на компенсацію.
Дивіться програму «Ранок з Україною» у будні о 6:30 на каналі «Україна».