Контракти.ua

702  —  04.08.21
Канал «Україна» – канал №1 у липні
Канал «Україна» – канал №1 у липні

За підсумками липня, канал «Україна» утримує першість серед українських каналів за основними аудиторіями 18+ (міста 50 тис.+) та 4+ («Вся Україна»).  

За аудиторією 18 + (50 тис.+)**, частка (shr%) каналу у липні досягла 12,40%, рейтинг (rat%) – 1,74%, за аудиторією 4+ («Вся Україна»)*** частка становила 11,67%, рейтинг – 1,45%.

Найбільш рейтинговою подією на українському телебаченні від початку року стали трансляції матчів Євро-2020. Так, принциповий двобій 1/4 фіналу Україна-Англія, який відбувся 3 липня, отримав рекордне дивлення на каналі «Україна» і став найкращою програмою на вітчизняному ТБ від початку року за всіма основними аудиторіями****. Під час трансляції матчу Україна – Англія майже половина глядачів, що увімкнули телевізор,  дивився саме канал «Україна». Частка дивлення каналу, за загальною аудиторією 4+ («Вся Україна»), становила – 38,8%, рейтинг – 11,33%. За комерційною аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+), частка становила 43,59%, рейтинг – 12,26%. За аудиторією 18+ (міста 50 тис.+), частка – 41,45%, рейтинг – 13,98%. Фінальний поєдинок Євро-2020 між збірними Англії та Італії, що відбувся 11 липня, також отримав одні з найвищих показників дивлення: за аудиторією 4+ («Вся Україна»), частка становила – 31,26%, рейтинг – 6,92%. За комерційною аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+), частка становила 36,16%, рейтинг – 7,71%. За аудиторією 18+ (міста 50 тис.+), частка – 35,37%, рейтинг – 9,11%. Загалом поєдинки Чемпіонату Європи-2020 на каналі «Україна» подивилися понад 15 млн глядачів***.

Також високими у липні були показники серіалів, інформаційних та соціально-публіцистичних проєктів  каналу «Україна».

Соціальне ток-шоу «Говорить Україна» з Олексієм Сухановим стало лідером свого слоту за широкою аудиторією з часткою 14,85%, рейтингом 4,35%. Біля екранів телевізорів резонансні історії проєкту зібрали 10,94 млн глядачів***.

Лідерами своїх слотів за широкою аудиторією були випуски новин  «Сьогодні». Липнева аудиторія випусків о 15.00, 19.00, 23.00 становила 7,40 млн, 9,74 млн, 6,27 млн глядачів***. Високі рейтинги також здобув інформаційний тижневик «Сьогодні. Підсумки» з Олегом Панютою. Програма була лідером свого слоту з часткою 15,70%, рейтингом 4,42%**. Аудиторія «Сьогодні. Підсумки» у липні становила 7,02 млн глядачів***.

Популярністю глядачів також користувалося інформаційно-розважальне шоу каналу – «Ранок з Україною». Проєкт зібрав частку 9,44%. У липні разом із ранковим шоу свій день розпочинали понад 5 млн глядачів***.

Також високу оцінку глядачів у липні отримали прем’єри серіалів, які стали лідерами своїх слотів за аудиторіями 18+ (50 тис.+) і 4+ («Вся Україна»). Так, мелодрама вихідного дня «Дім, де серце» (виробництва компанії «Київтелефільм») отримала частку 17,92%, рейтинг 4,44% за широкою аудиторією, в цілому серіал переглянули 3,73 млн***. 4-серійна картина «Із почуття обов’язку» («Київтелефільм») відбулася з часткою 17,43%, рейтингом 4,2%, її подивилися 4,15 млн***. Фільм «Трикутник долі» («Фільмстрім») здобув частку 17,42%, рейтинг 5,16% і аудиторію 5,05 млн глядачів***.

* Дані розраховані для аудиторії у віці старше 18-54 вибірка «50 тис.+»

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка «50 тис. +».

**** Дані розраховані для аудиторій у віці 18 – 54 років, старше 18 років, 14 – 49 років, 14 – 60 років, вибірка "50 тис. +", та для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

***Дані розраховані для аудиторії у віці старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані за 31 липня  2021 року – попередні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.