Контракти.ua

814  —  19.01.19
Белье, чай, кофе: Укрзализныця повысила цены на услуги
Белье, чай, кофе: Укрзализныця повысила цены на услуги

АО "Укрзализныця" ввело с 15 января 2019 года новые единые цены на отдельные услуги, предоставляемые пассажирам. Среди них - пользование комплектом постельного белья в поезде, оплата за чай, кофе и питьевую воду.

Об этом в железнодорожной компании проинформировали в ответ на информационный запрос ЦТС.

В частности, в УЗ уточнили, что комплект постельного белья в вагонах СВ и в международных поездах теперь стоит 60 грн (с НДС), в купейных и плацкартных вагонах - 50 грн (с НДС). Отметим, что до подорожания цена пользования комплектом белья составляла 30 грн.

Что касается повышения цен на напитки в поезде, то отныне единая цена на чай, кофе или бутылку воды объемом 0,5 л составляет 10 грн.

В УЗ заявляют, что вынуждены были пересмотреть цены из-за резкого роста стоимости материалов, топлива, электроэнергии, влияющих на себестоимость услуг. Также в компании отмечают, что цена постельного белья все равно осталась ниже, чем в других странах.

Как сообщалось, единая цена 8 грн на напитки в поездах была введена Укрзализныцей в мае прошлого года. До того чай продавался по цене 7 грн 20 коп.

Статьи по теме
Вперше за 6 років:
Вперше за 6 років: "Укрзалізниця" підвищує ціни на чай і каву в поїздах

З 18 червня "Укрзалізниця" вперше з 2018 року підвищує ціни на напої у поїздах далекого сполучення. Зокрема, вартість класичного чаю зросте з 10 до 20 гривень.
18.06 — 417

Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 832

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5654