Контракти.ua

820  —  03.12.18
ЄБРР, ЕІБ та ГСБ запускають нове опитування підприємств в Україні
ЄБРР, ЕІБ та ГСБ запускають нове опитування підприємств в Україні

Мета дослідження – виявити обмеження для розвитку приватного сектору

Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) і Група Світового банку (ГСБ) запускають новий раунд опитувань підприємств у більш ніж 40 країнах, включаючи Україну. Мета дослідження – отримати від підприємств приватного сектору відгуки щодо стану бізнес-середовища в цих країнах і на основі цієї інформації проаналізувати можливості та перепони для розвитку приватного сектору. У кожній з цих країн дослідження буде проводитися шляхом опитування приватних компаній у секторах виробництва та послуг.

В Україні для збору цих даних була найнята компанію «Іпсос», яка розпочне опитування випадково відібраних компаній в грудні 2018 р. Ця робота триватиме до травня 2019 р., а попередні результати дослідження очікуються у другій половині 2019 р.

Результати цього опитування підприємств разом з інформацією, зібраною в рамках цього дослідження в інших країнах, будуть проаналізовані з метою кращого розуміння того, яким чином можна збільшити інвестиції, продуктивність та темпи економічного зростання у цих країнах.

Це опитування є подібним до інших опитувань підприємств, які проводяться Світовим банком в усьому світі за стандартною методологією. Анкета охоплюватиме такі загальні теми, як продуктивність, ступінь проникнення технологій та інновацій, конкуренція, кваліфікація робочої сили, неформальність, доступ до фінансових послуг, інфраструктура та вплив державного регулювання, а отже відповіді можна буде порівняти за глобальною шкалою. Опитування також включатиме у себе модуль «зеленої» економіки.

Цей новий раунд опитувань підприємств буде проведений у більш ніж 40 країнах Європи, Центральної Азії, Близького Сходу та Північної Африки.

Статьи по теме
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні
Великі гроші: десятка найпопулярніших бізнесових медіа в Україні

Функціонування українського бізнесу під час війни, виклики підприємців, розвиток своєї справи та масштабування на міжнародному ринку, діджиталізація та оптимізація роботи, релокація бізнесу та перепрофілювання відповідно до вимог часу, інвестиції з-за кордону та нові стартапи —  про це українці щодня читають у бізнесових медіа.
28.09.23 — 832

«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», –  заява компанії
«BROCARD – український бізнес, і ми працюємо на перемогу», – заява компанії

Понад 14 місяців із початком повномасштабного військового вторгнення російської армії до України група компаній BROCARD була об’єктом регулярних інформаційних атак. Численні перевірки діяльності BROCARD не виявили жодних порушень. Станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій – судові справи закрито. Про це повідомляють у «Брокард-Україна».
16.05.23 — 5654