Контракти.ua

14808  —  04.11.08
«SMS XL» для абонентів DJUICE: щодня 50 SMS по 1 копійці!
«SMS XL» для абонентів DJUICE: щодня 50 SMS по 1 копійці!

Молодіжний бренд DJUICE пропонує абонентам тарифних планів «Fun non-stop» та «Talk non-stop» акцію «SMS XL», завдяки якій вони зможуть щодня відправляти 50 SMS-повідомлень іншим абонентам DJUICE усього за 50 копійок на день.

Підключення до акції «SMS XL» триває з 4 по 30 листопада 2008 року та є безкоштовним. Вартість повторного замовлення участі в акції у цей же період становитиме 1 грн. Скористатися умовами акції «SMS XL» можна до 31 січня 2010 року включно.

Лідер молодіжного сегменту DJUICE компанії «Київстар» Антоніна Армашула:

«Ми знаємо, що молоді люди обожнюють спілкуватися між собою за допомогою SMS. Саме тому ми пропонуємо акцію «SMS XL» – 50 копійок на день за 50 SMS».

За умовами акції всі SMS мають бути використані до кінця доби. Для того, щоб перевірити залишок акційних SMS, достатньо просто набрати *118# та натиснути клавішу виклику.

Усі охочі можуть приєднатися до акції, зателефонувавши на короткий номер 477*15 або скориставшись системою самообслуговування «Мій DJUICE» (https://my.djuice.com.ua). Варто пам’ятати, що акція «SMS XL» діє тільки на тарифних планах «Fun non-stop» та «Talk non-stop».

Довідка про бренд:

DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений компанією Telenor (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, яке забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8,2 млн осіб (станом на 01.11.2008).

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 337

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 417

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 399