Відповідно до обраної стратегії розвитку компанія REHAU прагне бути ближче до своїх клієнтів на всіх етапах розвитку та становлення їхнього бізнесу. До інновацій в області ефективних організаційних форм роботи з клієнтами і партнерами слід віднести появу клієнтського порталу на сайті REHAU www.rehau.ua, що несе інформаційну, консультаційну та економічну функцію.
Ось вже 60 років REHAU залишається безперечним лідером в трьох основних напрямах діяльності – Будівництві, Автомобілебудуванні, Індустрії – завдяки визначним інноваціям та високій надійності. За цей час компанією накопичений багатий досвід в області переробки полімерів та розвитку технологій, а також у всьому ланцюжку виробництва, контролю й оптимізації якості продукції.
Відповідно до обраної стратегії розвитку компанія REHAU прагне бути ближче до своїх клієнтів на всіх етапах розвитку та становлення їхнього бізнесу. Саме тому REHAU пропонує своїм партнерам широкий сервісний пакет, що передбачає інформаційну підтримку, консультації з проектування, виробництва, монтажу тощо. Оскільки, бізнес потребує постійної уваги та розвитку, компанія REHAU завжди готова поділитися своїми know-how в області маркетингу та менеджменту, ефективності продаж, управлінського обліку тощо. Для навчання та інформаційної підтримки партнерів завжди відчинені двері Академії REHAU, де пропонується широкий вибір семінарів для глибокого розуміння галузі світлопрозорих конструкцій в технічному, економічному та комерційному аспектах. Інвестуючи кошти в розвиток та підтримку партнерів, REHAU тим самим забезпечує зростання конкурентних переваг компаній-партнерів та зміцнення власної структури.
До інновацій в області ефективних організаційних форм роботи з клієнтами і партнерами слід віднести появу клієнтського порталу на сайті REHAU www.rehau.ua, що несе інформаційну, консультаційну та економічну функцію. Інтерактивний портал самообслуговування дозволяє значно прискорити і спростити бізнес-процеси. Однією з найважливіших переваг даного нововведення є можливість електронного замовлення продукції 24 години на добу, завдяки чому забезпечується скорочення документообігу, економія робочого часу тощо. Отже, рівень взаємодії з клієнтом зростає, вартість обслуговування – знижується. На клієнтському порталі завжди доступна актуальна технічна та комерційна інформація, новини компанії. Персоніфікація контенту дозволяє користувачам отримувати саме ту документацію з підтримки, яка їм необхідна. Компанія REHAU намагається підтримувати всебічний зв’язок зі своїми партнерами, які можуть в будь-який час звернутися за підтримкою або за інформацією по електронній пошті, через інтерактивні форми на клієнтському порталі, або за телефоном. Слід зауважити, що в Академії проводяться також семінари з роботи з клієнтським порталом.
Всіх своїх клієнтів компанія REHAU розглядає як стратегічних партнерів і готова надати кожному максимум своєї уваги. Співпраця з REHAU – це перспективний бізнес-вибір і відкриті взаємовигідні відносини.