Контракти.ua

13860  —  20.10.08
Новий тариф «Все просто» для бізнес-абонентів «Київстар» значно спрощує ведення бізнесу
Новий тариф «Все просто» для бізнес-абонентів «Київстар» значно спрощує ведення бізнесу

Компанія «Київстар», надійний партнер бізнесу та лідер у розвитку інноваційних послуг для корпоративних клієнтів, пропонує своїм бізнес-абонентам новий тарифний план «Все просто». У новому тарифному плані відсутні щомісячна абонентна плата та інші обов’язкові щомісячні платежі, відсутня плата за з’єднання. Єдиний тариф на дзвінки на всі мережі – 50 коп./хв., на дзвінки між співробітниками – 5 коп./хв.

З 15 жовтня 2008 року компанія «Київстар» на постійній основі пропонує бізнес-абонентам підключення до тарифного плану «Все просто»:

• Існуючі бізнес-абоненти можуть змінити свій тарифний план на «Все просто» у Центрі обслуговування абонентів «Київстар» або через систему «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua)

• Абоненти передплаченого зв’язку «Київстар» мають можливість змінити свій тарифний план на «Все просто» зі збереженням номера, скориставшись безкоштовною послугою «Міграція»

• Абоненти інших мереж при підключенні до тарифного плану «Все просто» можуть скористатися безкоштовною послугою «Комфортний перехід», щоб не пропустити дзвінки на свій попередній номер.

Підключення до нової вигідної пропозиції від «Київстар Бізнес» надає компаніям значні переваги, серед яких – можливість оптимізувати бюджет, оскільки обов’язкові щомісячні платежі відсутні; не замислюватися над тим, на який номер дешевше зателефонувати, за рахунок встановлення єдиного вигідного тарифу (0,50 грн/хв. на всі мережі) та єдиного тарифу на дзвінки між співробітниками, тобто в межах абонентської групи (0,05 грн/хв.). Новий тариф від «Київстар Бізнес» допоможе значно прискорити вирішення бізнес-завдань та спрощує ведення бізнесу.

Тарифний план «Все просто»

Абонентна плата, грн 0

Мінімальний щомісячний обсяг послуг зв’язку, грн 0

Плата за з’єднання дзвінка, грн 0

Дзвінки в межах абонентської групи, грн/хв 0,05

Дзвінки на номери абонентів усіх операторів мобільного та фіксованого зв’язку України, грн/хв 0,50

Одноразовий авансовий платіж при підключенні, який у повному обсязі надходить на рахунок абонента, грн 50.

Керівник сегменту малих і середніх підприємств компанії «Київстар» Неля Ус:

«Все просто: низька ціна, єдиний тариф на всі напрямки, дуже приваблива пропозиція для спілкування між колегами. Користування в залежності від потреб, адже немає щомісячних обов’язкових платежів. Все прозоро та зручно. Ми вважаємо, що наша пропозиція має сподобатися бізнес-користувачам» .

Детальніше про новий тарифний план «Все просто» дивіться на сайті www.kyivstar.ua/sme

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,46 млн осіб (станом на 01.10.08). «Київстар Бізнес» – саббренд «Київстар», створений у 2007 році з метою виокремити спеціальні пропозиції для малого і середнього бізнесу, а також великих підприємств.

«Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 194 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 333

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 414

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 396