Контракти.ua

31077  —  17.10.08
«Київстар» надає можливість всім бізнес-абонентам самостійно реєструватися у системі «Мій Київстар»
«Київстар» надає можливість всім бізнес-абонентам самостійно реєструватися у системі «Мій Київстар»

Компанія «Київстар», надійний партнер бізнесу та лідер у розвитку інноваційних послуг для корпоративних клієнтів, відкриває доступ до інформації за абонентським номером у системі «Мій Київстар» кожному учаснику корпоративних мереж бізнес-абонентів.

Компанія «Київстар», керуючись нормами українського законодавства щодо кінцевих споживачів телекомунікаційних послуг, пропонує всім корпоративним клієнтам отримувати оперативну та повну інформацію за своїм абонентським номером. До введення нової пропозиції доступ до системи кожному бізнес-абоненту надавався виключно через Координатора організації або Адміністратора системи. Відтепер усі учасники корпоративних мереж можуть самостійно зареєструватися у системі «Мій Київстар» на сайті www.my.kyivstar.ua і в подальшому користуватися як web-версією, так і wap-версією системи на wap.my.kyivstar.ua безпосередньо з мобільного телефону, отримуючи можливість:

• переглядати детальну інформацію щодо всіх вхідних та вихідних дзвінків за власним абонентським номером: час здійснення дзвінків, їхня тривалість і вартість, а також переглядати всі номери, на які здійснювалися вхідні та вихідні дзвінки

• отримувати узагальнені й деталізовані дані щодо власних витрат на послуги мобільного зв’язку.

А також за погодженням із Координатором організації або Адміністратором системи самостійно:

• керувати послугами мобільного зв’язку: підключати й відключати їх, змінювати параметри послуг за власним абонентським номером

• змінювати тарифний план

• замовляти участь у діючих акціях.

Для отримання доступу до системи достатньо заповнити форму в розділі «Реєстрація» та після надходження SMS із логіном та паролем ввести їх на стартовій сторінці системи www.my.kyivstar.ua.

З детальною інформацією про систему «Мій Київстар», її можливості та переваги Ви можете ознайомитися на сайті https://my.kyivstar.ua/tbmb/about/about.do.

Етапи розвитку системи самообслуговування «Мій Київстар» для бізнес-абонентів:

5.10.2006 – Запуск системи «Мій Київстар» для бізнес-абонентів. Користувачі в он-лайні можуть бачити свої витрати на мобільний зв`язок: відстежувати витрати за певний період, отримувати статистичні звіти за особовими рахунками й абонентськими номерами, керувати правом на доступ до цієї інформації в межах своєї організації.

10.09.2007 – Розширення функціональності: можливість змінювати тарифний план, підключати акції, самостійно керувати послугами за кожним абонентським номером організації тощо.

17.10.2008 – Розширення функціональності: можливість самостійно отримувати доступ до інформації за власним абонентським номером кожному учаснику корпоративних мереж бізнес-абонентів.

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 23,46 млн осіб (станом на 01.10.08). «Київстар Бізнес» – саббренд «Київстар», створений у 2007 році з метою виокремити спеціальні пропозиції для малого і середнього бізнесу, а також великих підприємств.

«Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 194 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 333

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 414

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 396