У рамках контракту з компанією Wіncor Nіxdorf Іnternatіonal GmbH НАДРА БАНК отримав першу партію сучасного обладнання для створення зон самообслуговування у всіх відділеннях банку. Нагадуємо, що важливий міжнародний контракт між НАДРА БАНКОМ та компанією Wіncor Nіxdorf Іnternatіonal GmbH був підписаний 17 червня поточного року.
Директор Департаменту змін та інновацій роздрібної мережі НАДРА БАНКУ Марина Акименко зазначила: «Наш банк співпрацює з компанією Wіncor Nіxdorf Іnternatіonal GmbH вже багато років. Обладнання та програмне забезпечення Wіncor Nіxdorf Іnternatіonal GmbH повністю відповідає високим світовим стандартам, якими керується НАДРА БАНК у своїй діяльності».
Оснащення усіх відділень банку найсучаснішим устаткуванням відбувається в рамках повномасштабного ребрендингу, що проводить НАДРА БАНК. За допомогою банкоматів та інформаційно-платіжних терміналів банк реалізовує стратегію зі створення у відділеннях, переоформлених у новому стилі, універсальних зон самообслуговування. Їхня основна перевага – можливість для клієнтів самостійно управляти своїми коштами у будь-який зручний час, тому що зони самообслуговування функціонують цілодобово 7 днів на тиждень і надають широкий спектр різних банківських послуг.
Завдяки зонам самообслуговування клієнти НАДРА БАНКУ зможуть як одержувати готівку зі своїх карткових рахунків, так і вносити її на рахунки, переказувати гроші з однієї картки на іншу, робити різні операції за пакетами послуг «Ласкаво просимо!», погашати кредити, оплачувати різні рахунки, у т. ч. послуги операторів мобільного зв'язку, ІP-телефонії та Інтернет-провайдерів. Крім того, клієнти зможуть змінити PIN-код своєї картки, одержати міні-виписку – звіт про останні 5 операцій за карткою, а також робити внески на благодійність.
Важливою перевагою нового обладнання НАДРА БАНКУ є наявність спеціального захисту від карткового шахрайства. Банкомати мають антискімінговий пристрій – додатковий засіб безпеки даних на картках клієнтів.