Контракти.ua

13143  —  02.09.08
Новий тариф «TALK NON-STOP»: 5 коп. за хвилину розмови між абонентами DJUICE!
Новий тариф «TALK NON-STOP»: 5 коп. за хвилину розмови між абонентами DJUICE!

Мобільний бренд DJUICE з 1 вересня запровадив новий тарифний план для розмов усередині молодіжної мережі – «Talk non-stop». Відтепер абоненти, які підключаться до нового тарифного плану «Talk non-stop», розмовлятимуть з іншими діджусівцями усього по 5 копійок за хвилину розмови.

Відправити SMS-повідомлення в рамках цього тарифного плану коштує всього 25 копійок. Вартість дзвінка на інші мобільні та стаціонарні номери України становить 85 копійок за хвилину, а плата за з’єднання – 39 копійок.

Керівник молодіжного сегмента компанії «Київстар» Антоніна Армашула:

«Спілкування – невід’ємна частина життя молодих людей. Новий тарифний план «Talk non-stop» вигідний для тих, хто хоче довго розмовляти з друзями, адже у ньому вартість хвилини розмови вчетверо дешевша за попередню тарифну пропозицію»

Для того, щоб підключитися до тарифного плану «Talk non-stop», достатньо зателефонувати за номером 477 або подати заявку за допомогою системи самообслуговування «Мій DJUICE» https://my.djuice.com.ua. Усі абоненти DJUICE зможуть перейти до 16 листопада 2008 року на новий тарифний план «Talk non-stop» безкоштовно, а кожна наступна заміна тарифного плану коштуватиме 10 гривень.

Тарифний план «Talk non-stop» надає можливість абонентам брати участь у програмі лояльності DJUICE-forever, зберігаючи акційні хвилини, SMS та MMS повідомлення, нараховані під час користування попереднім тарифним планом, відповідно до мобільного віку абонента.

Крім того, з 1 вересня до 16 листопада 2008 року подовжено термін підключення до тарифного плану, на якому можна дешево відправляти безліч SMS-повідомлень – «Fun non-Stop»: усі абоненти DJUICE, що приєдналися до мережі до 1 вересня 2008 р., мають змогу перейти на цей тарифний план безкоштовно.

Детальніше про умови тарифного плану «Talk non-stop» можна дізнатися на www.djuice.com.ua та wap.djuice.com.ua, а також за коротким сервісним номером 477.

Довідка про бренд:

DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений та запущений компанією «Telenor» (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, яке забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8.60 млн. осіб (станом на 01.08.2008).

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 333

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 414

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 396