7 серпня стартує всеукраїнська програма «Спілкування заради майбутнього», яку започаткувала компанія «Київстар» – лідер мобільного зв’язку України. Програма покликана привернути увагу громадськості до проблеми дефіциту якісного спілкування між батьками та дітьми.
Соціологічне дослідження, яке «Київстар» провів разом із Київським міжнародним інститутом соціології протягом червня-липня 2008 року, виявило дефіцит якісного та повноцінного спілкування між батьками і дітьми. Більше половини батьків не достатньо знають, які проблеми виникають у їхніх дітей та як діти їх вирішують. А майже кожній четвертій українській дитині не вистачає спілкування з власними батьками.
Питання спілкування між батьками та дітьми – це системне продовження програми «Спілкування заради майбутнього», яку «Київстар» розпочав у 2007 році. Тоді за результатами соціологічного дослідження та дискусій лідерів громадської думки було визначено набір цінностей, із якими українці асоціюють щасливе та успішне майбутнє. Діти й родина посідають перше місце в системі цінностей сучасних українців.
Компанія «Київстар» як експерт у сфері спілкування вважає своїм завданням спонукати дорослих більше спілкуватися зі своїми дітьми. Ми усвідомлюємо проблему, яка існує в українському суспільстві, і прагнемо виробити можливі шляхи її розв’язання. Мета програми «Спілкування заради майбутнього – 2008» – звернути увагу батьків на важливість якісного та повноцінного спілкування з дітьми задля досягнення кращого майбутнього.
В рамках програми «Спілкування заради майбутнього – 2008», протягом серпня-жовтня 2008 року відбудуться:
1. Всеукраїнське соціологічне дослідження Київського міжнародного інституту соціології з метою з’ясувати глибинні тенденції у спілкуванні батьків та дітей в Україні;
2. Всеукраїнська соціальна рекламна кампанія;
3. Масові сімейні заходи на центральних площах і в міських парках 21 міста України «Сімейне свято «Київстар», у яких зможуть взяти участь понад 100 000 українських родин;
4. Мистецький скульптурний проект, який покликаний відобразити в мистецьких формах проблему дитячої самотності та недостатнього спілкування між батьками і дітьми Скульптури будуть встановлені на Майдані Незалежності в Києві 7–10 серпня;
5. Музичний проект (презентація 26 серпня);
6. Створення спеціального інтернет-ресурсу, присвяченого питанням спілкування між батьками і дітьми: www.spilkuvannia.kyivstar.ua
Ігор Литовченко, президент компанії «Київстар»: «Діти – наше майбутнє. Важливо не тільки це проголошувати, а й реально працювати над тим, щоб діти в нашій країні зростали щасливими. «Київстар» – національний мобільний оператор і соціально відповідальна компанія. Ми прагнемо допомогти налагодити повноцінне спілкування між найріднішими один для одного людьми – батьками та дітьми. Адже в житті немає нічого важливішого й потрібнішого, ніж безпосереднє, особисте та довірливе спілкування з дитиною».
Реалізуючи цей проект, «Київстар» виконує свою соціальну місію та закликає батьків більше спілкуватися зі своїми дітьми.
Дізнатися про програму «Київстар» «Спілкування заради майбутнього» можна на сайті www.kyivstar.ua та у своєму мобільному телефоні на wap.starport.com.ua
Довідка про компанію «Київстар»:
Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 23,45 млн українців (станом на 1.08.08). «Київстар» забезпечує покриття 99,9% території України. Його мережа охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 188 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.