Контракти.ua

12678  —  03.07.08
Заключний показ DJUICE MOBILE MOVIE FESТ-2008
Заключний показ DJUICE MOBILE MOVIE FESТ-2008

3 липня о 19:00 у столичному кінотеатрі «Київ» (вул. Велика Васильківська, 19) відбудеться церемонія нагородження та заключний показ другого щорічного фестивалю мобільного кіно DJUICE MOBILE MOVIE FESТ - 2008. Під час заходу будуть представлені найкращі конкурсні роботи та названі переможці у номінаціях аматорської та професійної частин фестивалю.

Тема конкурсних робіт цьогорічного фестивалю – «Найкумедніше мобільне кіно». Всі охочі взяти участь у фестивалі знімали за допомогою мобільного телефону веселий випадок або ситуацію з повсякденного життя української молоді.

До заключного показу увійдуть 15 найцікавіших робіт професійної частини фестивалю та «народний» кліп, змонтований з найкумедніших фрагментів аматорських роликів.

Керівник департаменту з корпоративних зв’язків компанії «Київстар» Жанна Ревнова:

«Мобільне кіно – це новий трендовий напрямок мистецтва, який є доступним кожному. Популярність мобільного кіно швидко набирає обертів – у цьогорічному конкурсі взяли участь як 13-річні підлітки, так і молоді люди, які вже закінчили ВУЗ. Розмаїття жанрів також приємно вражає – цього року в програмі окрім звичайних ігрових короткометражок представлені документальні, анімаційні і навіть експериментальні роботи».

Під час церемонії нагородження будуть названі переможці в усіх восьми номінаціях фестивалю – чотири переможці аматорської частини та стільки ж найкращих професіоналів. «Найкращу режисерську роботу», «Найкращу операторську роботу» та «Найкращу акторську роботу» визначить журі до складу якого увійшли лауреати минулорічного фестивалю режисери Михайло Костров, Юлія Клеом і Любомир Кобильчук, а також фронтмен гурту «Бумбокс» Андрій Хливнюк та відомий кінокритик Олексій Тарасов. Головою журі виступив режисер Роберт Кромбі – автор драми «Сафо», яка стала хітом українського прокату.

Також під час церемонії нагородження підводитимуться результати голосування відвідувачів wap.djuice.com.ua, за допомогою якого визначатимуться переможці аматорських номінацій, а також найкращі фільми любительської і професійної частин фестивалю. Усі переможці в якості призу отримають мультимедійні комп’ютери Nokia N82, а чотири кращі роботи увійдуть до програми короткометражок Future Shorts Ukraine. Крім того, фільм, що отримає премію у номінації «Найкраща режисерська робота» вирушить на один з міжнародних фестивалів мобільного кіно.

Довідка про бренд:

DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений та запущений компанією Telenor (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, яке забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8,64 млн осіб (станом на 01.07.2008).

Статьи по теме
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?
Почему качественные SEO тексты — залог успеха вашего сайта?

В современном мире, где конкуренция в интернете ежедневно растет, важно не просто создать сайт, а сделать его видимым и привлекательным для посетителей. Один из ключевых аспектов успешной онлайн-стратегии — это качественные SEO тексты. Давайте разберемся, почему они настолько важны и как их заказать.
12.09 — 333

Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?
Выбор первого MacBook: какую модель выбрать и на что обратить внимание?

Покупка первого MacBook — важное решение, которое требует внимания к деталям. Но с множеством доступных моделей, различиями в характеристиках и ценах выбрать подходящий ноутбук может быть непросто. В этой статье мы разберем, какой купить Макбук и на что обратить внимание при выборе.
09.09 — 414

Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації
Контекстна реклама для B2B: ефективний інструмент лідогенерації

Ринок B2B характеризується жорсткою конкуренцією та необхідністю залучення вузької, але дуже цінної аудиторії. Один із перевірених методів залучення потенційних клієнтів (лідогенерація) — контекстна реклама, зокрема пошукова реклама Google Ads.
06.09 — 396