Контракти.ua

13168  —  18.06.08
BRANDCOM – комунікаційний партнер Днів Корпоративної Репутації в Україні
BRANDCOM – комунікаційний партнер Днів Корпоративної Репутації в Україні

Агентство маркетингових комунікацій BRANDCOM – комунікаційний партнер першого в історії українського бізнесу міжнародного проекту в сфері управління репутацією компаній – Днів Корпоративної Репутації.

BRANDCOM проведе інформаційну кампанію, спрямовану на популяризацію Днів Корпоративної Репутації серед провідних українських підприємств. Ключовими елементами такої кампанії стане ефективна взаємодія з українською та зарубіжною бізнес-пресою та залучення до проекту лідерів суспільної думки у сферах зв’язків з громадськістю та корпоративного управління.

З огляду на вступ країни до СОТ та напередодні проведення «Євро-2012» управління репутацією стає одною із стратегічних функцій як великих українських підприємств, так і України в цілому. Професійний підхід у цій сфері збільшує капіталізацію конкретного підприємства та інвестиційну привабливість України загалом.

Тим не менш, в Україні існує певний дефіцит навичок та знань з управління репутацією. Агентство BRANDCOM разом зі своїми партнерами поставило собі за мету трансформувати цю ситуацію, перетворивши управління репутацією із модного терміну в ефективний бізнес-інструмент. Для досягнення цієї мети розроблена комплексна програма, яка буде розгортатись за двома векторами: управління корпоративною репутацією та управління репутацією країни.

Перші кроки будуть зроблені під час Днів Корпоративної Репутації, на яких буде презентовано рейтинг найшановніших компаній України та перші результати дослідженні репутації України в США, Німеччині та Великобританії.

Дні Корпоративної Репутації – міжнародний проект у сфері управління репутацією компаній – пройдуть 19-21 червня 2008 р. в Києві. Організаторами Днів Корпоративної Репутації виступають визнаний світовий лідер у сфері репутаційного аудиту й консалтингу в області управління корпоративною репутацією та репутацією країн Reputation Institute (Інститут Репутації, США) та його український партнер компанія Reputation Capital Ukraine.

Директор Агентства маркетингових комунікацій BRANDCOM Артем Зелений:

«Світ навколо нас стає все більш конкурентним та вимогливим. Вибирають тих, кого краще знають, тих у кого краща репутація. Тому управління репутацією – це те, на чому мають розумітися, та те, що мусять вміти робити український бізнес та українське суспільство».

Довідка про BRANDCOM:

Агентство маркетингових комунікацій BRANDCOM засноване у листопаді 2007 року і надає професійні послуги з інтегрованих маркетингових комунікацій компаніям-лідерам українського ринку. В портфоліо команди агентства – робота з провідними міжнародними та українськими брендами «Київстар», «Чернігівське», Gillette, Rexona, Nokia, а також участь у таких проектах як Олімпійські Ігри, кінофестиваль «Молодість», «Євро бачення», Чемпіонат світу з футболу.

Статьи по теме
Чому військові звертаються до наркотиків після бойових дій і як це подолати?
Чому військові звертаються до наркотиків після бойових дій і як це подолати?

Дізнайтесь про основні причини вживання наркотиків серед військових після бойових дій ▶︎ Ефективні методи боротьби із залежністю ☎︎ +380(67)4004477 ▶︎ Наркологічний центр "Брік" – 1 крок до відновлення!
20.11 — 539

Наркотики і залежність: чому «один раз спробувати» може стати початком проблем?
Наркотики і залежність: чому «один раз спробувати» може стати початком проблем?

Чому навіть одна спроба наркотиків може призвести до розвитку залежності та серйозних наслідків ✅ Як впливають наркотики на мозок та психіку ✅ Чому важливо звертатися за допомогою ☎️ +380(97)2669696
11.11 — 421

Почему важно понимать, что контроль над употреблением наркотиков невозможен?
Почему важно понимать, что контроль над употреблением наркотиков невозможен?

Почему контроль над употреблением наркотиков невозможен и как признание проблемы помогает в лечении ▶︎ Какие существуют эффективные программы помощи специалистов для выздоровления ☎︎ +380 (50) 9333260
05.11 — 453