Контракти.ua

13162  —  18.06.08
BRANDCOM – комунікаційний партнер Днів Корпоративної Репутації в Україні
BRANDCOM – комунікаційний партнер Днів Корпоративної Репутації в Україні

Агентство маркетингових комунікацій BRANDCOM – комунікаційний партнер першого в історії українського бізнесу міжнародного проекту в сфері управління репутацією компаній – Днів Корпоративної Репутації.

BRANDCOM проведе інформаційну кампанію, спрямовану на популяризацію Днів Корпоративної Репутації серед провідних українських підприємств. Ключовими елементами такої кампанії стане ефективна взаємодія з українською та зарубіжною бізнес-пресою та залучення до проекту лідерів суспільної думки у сферах зв’язків з громадськістю та корпоративного управління.

З огляду на вступ країни до СОТ та напередодні проведення «Євро-2012» управління репутацією стає одною із стратегічних функцій як великих українських підприємств, так і України в цілому. Професійний підхід у цій сфері збільшує капіталізацію конкретного підприємства та інвестиційну привабливість України загалом.

Тим не менш, в Україні існує певний дефіцит навичок та знань з управління репутацією. Агентство BRANDCOM разом зі своїми партнерами поставило собі за мету трансформувати цю ситуацію, перетворивши управління репутацією із модного терміну в ефективний бізнес-інструмент. Для досягнення цієї мети розроблена комплексна програма, яка буде розгортатись за двома векторами: управління корпоративною репутацією та управління репутацією країни.

Перші кроки будуть зроблені під час Днів Корпоративної Репутації, на яких буде презентовано рейтинг найшановніших компаній України та перші результати дослідженні репутації України в США, Німеччині та Великобританії.

Дні Корпоративної Репутації – міжнародний проект у сфері управління репутацією компаній – пройдуть 19-21 червня 2008 р. в Києві. Організаторами Днів Корпоративної Репутації виступають визнаний світовий лідер у сфері репутаційного аудиту й консалтингу в області управління корпоративною репутацією та репутацією країн Reputation Institute (Інститут Репутації, США) та його український партнер компанія Reputation Capital Ukraine.

Директор Агентства маркетингових комунікацій BRANDCOM Артем Зелений:

«Світ навколо нас стає все більш конкурентним та вимогливим. Вибирають тих, кого краще знають, тих у кого краща репутація. Тому управління репутацією – це те, на чому мають розумітися, та те, що мусять вміти робити український бізнес та українське суспільство».

Довідка про BRANDCOM:

Агентство маркетингових комунікацій BRANDCOM засноване у листопаді 2007 року і надає професійні послуги з інтегрованих маркетингових комунікацій компаніям-лідерам українського ринку. В портфоліо команди агентства – робота з провідними міжнародними та українськими брендами «Київстар», «Чернігівське», Gillette, Rexona, Nokia, а також участь у таких проектах як Олімпійські Ігри, кінофестиваль «Молодість», «Євро бачення», Чемпіонат світу з футболу.

Статьи по теме
Відомий бізнесмен продовжує підтримувати Україну
Відомий бізнесмен продовжує підтримувати Україну

Рінат Ахметов стверджує, що мирний договір із рф можливий тільки на умовах України, яка, зокрема, вимагає виведення російських військ і відновлення контролю над усіма захопленими територіями. Бізнесмен наголосив, що Україна бореться не тільки за свою свободу, а й за свободу всієї Європи. Рінат Ахметов подав позов до Європейського суду з прав людини проти росії, вимагаючи компенсації за грубі порушення його майнових прав під час неспровокованої військової агресії росії проти України.
02.09 — 399

Игристые из разных стран мира — названия и характеристики
Игристые из разных стран мира — названия и характеристики

Игристое — легкий приятный на вкус алкоголь, который ассоциируется с новогодними праздниками и значимыми событиями. По привычке многие все его виды называют шампанским. При этом надпись Champagne может стоять только на винах, произведенных в Шампани классическим методом из определенных сортов винограда. Игристые, произведенные в других странах, имеют свои названия и характеристики, с которыми предлагаем вам ознакомиться.
29.04 — 385

Як урізноманітнити меню при ГВ?
Як урізноманітнити меню при ГВ?

Правильне і різноманітне харчування при грудному вигодовуванні (ГВ) відіграє ключову роль у забезпеченні не тільки здоров'я жінки, а й в розвитку і здоров'ї малюка. Дієта при ГВ повинна бути збалансованою, різноманітною і корисною, щоб забезпечити організм всіма необхідними поживними речовинами, та збагатити склад грудного молока.
06.03 — 344