Мобільний бренд DJUICE запроваджує новий базовий тарифний план – абоненти, які активують стартові пакети DJUICE після 2 червня, автоматично обслуговуватимуться за умовами Fun Non-Stop. Користувачі нового тарифного плану розмовлятимуть значно дешевше та матимуть змогу відправити 1000 SMS лише за 20 гривень!
Користуючись Fun Non-Stop, діджусівці отримають змогу спілкуватися значно дешевше, ніж за попереднім тарифним планом DJUICE Fun. Вартість дзвінка на будь-які мобільні та стаціонарні номери у межах України складатиме 49 копійок за хвилину.
Для абонентів, які більше часу спілкуються за допомогою SMS, із запровадженням Fun Non-Stop відкриваються надзвичайні можливості. Більше спілкування всередині мережі: за умовами нового тарифного плану діджусівці матимуть змогу придбати 1000 текстових повідомлень лише за 20 гривень. При цьому 250 SMS коштуватимуть 10 грн, а 100 SMS – лише 7 грн.
Керівник департаменту з корпоративних зв'язків компанії «Київстар» Жанна Ревнова:
«Багато молодих людей цінують у мобільному зв’язку можливість обмінюватися секретами та особистою інформацією з близькими та друзями за допомогою SMS. Тариф Fun Non-Stop дозволяє відправляти текстові повідомлення майже безупинно, отже, відтепер діджусівці зможуть переписуватися годинами. DJUICE об’єднує найкращі тарифи!»
Діджусівці, які обслуговуються за умовами тарифних планів DJUICE Fun та DJUICE Talk, зможуть перейти на умови нового тарифного плану цілком безкоштовно. Вартість повторної зміни тарифу складатиме 10 гривень. За умовами Fun Non-Stop абоненти також зможуть користуватися і послугою Friends, при цьому вартість дзвінка на три обрані номери складатиме 7 коп./хв.
Щоб перейти на новий тарифний план чи замовити пакет текстових повідомлень, достатньо зателефонувати за коротким номером 477 або замовити послугу за допомогою системи самообслуговування «Мій DJUICE».
Детальніше про умови тарифного плану Fun Non-Stop можна дізнатись на www.djuice.com.ua та wap.djuice.com.ua, а також за коротким номером 477.
Довідка про бренд:
DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, який був розроблений та запущений компанією Telenor (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптований для українського ринку. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює в Швеції, Норвегії, Угорщині, Чорногорії, Бангладеш та Пакистані. У DJUІCE унікальне позиціонування на ринку, яке забезпечує йому визнання молодих користувачів мобільного зв'язку. Таким чином, абонентами DJUICE є 8.87 млн осіб (станом на 01.05.2008).