Контракти.ua

14703  —  02.06.08
Українська компанія отримала спеціальний приз Комунікаційної групи ESG за корпоративний фільм на Фестивалі реклами
Українська компанія отримала спеціальний приз Комунікаційної групи ESG за корпоративний фільм на Фестивалі реклами

Комунікаційна група ESG вручила спеціальний приз на Київському міжнародному фестивалі реклами у номінації «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент» компанії «Метінвест Холдинг» (Донецьк, Україна).

Цього року Комунікаційна група ESG стала співорганізатором конкурсу корпоративного відео на 9-му Київському міжнародному фестивалі реклами, що завершився днями у столиці. Під час фінальної церемонії Фестивалю були оголошені переможці у його чотирнадцяти конкурсах, визначений володар Гран-Прі КМФР, а також вручені спеціальні призи. Однією з таких нагород стала відзнака від Комунікаційної групи ESG у вигляді металевої офісної краватки — за кращий «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент».

У цьому році на КМФР зареєструвалась рекордна кількість учасників — п‘ятсот агентств з п‘ятнадцяти країн світу, які представили на конкурси більше 2 тис. робіт. Найбільше їх поступило з України – 1046, Росії – 698, Естонії – 71 та Білорусі – 66. Конкурсна програма охоплювала усі сфери рекламного ринку: від «Телевізійної реклами і реклами у кінотеатрах» до «BTL&DM-проектів», від «Графічної реклами» до «OUTDOOR&INDOOR дизайну». Кількість робіт у деяких конкурсах, як то, наприклад, «Інтерактивної (он-лайн) реклами» сягала двох сотень. У дебютному ж конкурсі «Корпоративного відео» журі оцінювало близько сорока робіт у двох номінаціях: корпоративне кіно і телевізійні промо-ролики.

«Було багато робіт справді хорошого рівня, – розповідає член журі конкурсу, головний режисер Комунікаційної групи ESG Ольга Рябчун, – але найяскравіші роботи викликали однозначні позитивні відгуки і однозначно хороші оцінки. Тому найкращі були обрані одноголосно».

Кращою роботою конкурсу, що отримала Гран-Прі, був визнаний корпоративний фільм компанії «Delta Sport corporate» (виробник – Doktor Production, Сербія). За словами Ольги Рябчун фільм підкорив членів журі бездоганністю технічного виконання – якістю зйомки, 3D-графіки та «цікавою ідеєю, що була втілена сильними образними художніми засобами». «Золото» конкурсу отримав фільм донецького промислового холдингу «Метінвест». «Срібло» дісталось рекламному агентству Provid з Києва.

Крім офіційних відзнак цього конкурсу Комунікаційна група ESG запровадила власну номінацію – «Корпоративний фільм як ефективний репутаційний інструмент». Незвичність нагороди полягала в тому, що компанія вирішила віддати її не виробнику, а замовнику фільму. Лауреатом нагороди стала компанія, чий фільм вже був заслужено оцінений журі конкурсу – «Метінвест Холдинг».

«Це був не просто корпоративний фільм, це було велике кіно, що дуже художньо і естетично подавало міць та масштаби такої не зовсім естетичної теми як металургійній бізнес», — пояснює вибір Комунікаційна група ESG Ольга Рябчун.

Крім пам’ятної відзнаки від Комунікаційної групи ESG компанія-переможець також отримала запрошення у студію ток-шоу «Український вимір» на Першому національному каналі.

«Були роботи різного рівня і слабкі, і хороші, але найголовніше – перспективи в цьому напрямку. Вже зараз вимальовується велике майбутнє українського корпоративного кінематографу», – резюмує Ольга Рябчун свої враження від Фестивалю.

Комунікаційна група ESG
www.esg.ua
(044) 494 30 51

Статьи по теме
Відомий бізнесмен продовжує підтримувати Україну
Відомий бізнесмен продовжує підтримувати Україну

Рінат Ахметов стверджує, що мирний договір із рф можливий тільки на умовах України, яка, зокрема, вимагає виведення російських військ і відновлення контролю над усіма захопленими територіями. Бізнесмен наголосив, що Україна бореться не тільки за свою свободу, а й за свободу всієї Європи. Рінат Ахметов подав позов до Європейського суду з прав людини проти росії, вимагаючи компенсації за грубі порушення його майнових прав під час неспровокованої військової агресії росії проти України.
02.09 — 399

Игристые из разных стран мира — названия и характеристики
Игристые из разных стран мира — названия и характеристики

Игристое — легкий приятный на вкус алкоголь, который ассоциируется с новогодними праздниками и значимыми событиями. По привычке многие все его виды называют шампанским. При этом надпись Champagne может стоять только на винах, произведенных в Шампани классическим методом из определенных сортов винограда. Игристые, произведенные в других странах, имеют свои названия и характеристики, с которыми предлагаем вам ознакомиться.
29.04 — 385

Як урізноманітнити меню при ГВ?
Як урізноманітнити меню при ГВ?

Правильне і різноманітне харчування при грудному вигодовуванні (ГВ) відіграє ключову роль у забезпеченні не тільки здоров'я жінки, а й в розвитку і здоров'ї малюка. Дієта при ГВ повинна бути збалансованою, різноманітною і корисною, щоб забезпечити організм всіма необхідними поживними речовинами, та збагатити склад грудного молока.
06.03 — 344