Анатолій Шкрібляк – як ТРЦ Nikolsky досягнув 30 мільйонів відвідувачів.
ТРЦ Nikolsky подолав рубіж у 30 мільйонів відвідувачів. Президент Budhouse Group Анатолій Шкрібляк ділиться успіхами та розвитком центру попри виклики.
Харківський торговельно-розважальний центр Nikolsky досяг нового визначного рубежу – 30-мільйонного відвідувача з моменту відкриття. Ця подія є підтвердженням того, що центр залишається одним із найпопулярніших місць для шопінгу та дозвілля у Харкові.
Ювілейна відвідувачка отримала спеціальний сертифікат на 30 000 грн від адміністрації ТРЦ.
"30 мільйонів відвідувачів – це більше, ніж просто цифра. Це символ стійкості, довіри та любові, яку харків’яни та гості міста відчувають до ТРЦ Nikolsky. Незважаючи на всі труднощі, ми продовжуємо працювати та розвиватися. Дякую всім, хто підтримує нас у ці непрості для України часи», - прокоментував Анатолій Шкрібляк, президент Budhouse Group.
ТРЦ Nikolsky, відкритий 21 травня 2021 року, є одним із найбільших торговельних центрів України. Його загальна площа становить 106 000 кв. м, з яких 53 000 кв. м – торгові площі. У центрі працюють понад 150 магазинів, а архітектурну концепцію розроблено ТАМ «А.В.Пашенько» у співпраці з міжнародною компанією Sonae Sierra.
Незважаючи на ракетний обстріл у 2022 році, ТРЦ Nikolsky продовжує працювати та розвиватися. Відновлення пошкоджених зон почалося у квітні 2022 року, а вже до 1 грудня 2022 року всі торгові площі були реконструйовані та передані орендарям.
Анатолій Шкрібляк: що купують українці під час війни в торгових центрах