Паперові серветки – це не лише універсальний засіб гігієни, але ще й чудова ідея для стартапу. Середньостатистичний споживач поки тільки приходить до думки про те, що вони набагато ефективніші за звичайний рушник, і зазвичай береже їх для урочистих заходів і візитів гостей, а в звичайній ситуації воліє витирати руки по-старому.
Разом з тим, не можна заперечувати очевидне: без паперових серветок вже не можна собі уявити жодне пристойне кафе чи готель, який відповідає сучасним уявленням про комфорт – власники подібних закладів активно купують партії цього товару оптом. Таким чином, паперові серветки все ще попереду, і у виграші залишиться той, хто своєчасно це зрозумів.
- де та як збувати продукцію?
За великим рахунком, тут не може бути якихось обмежень – чим більше точок продажу буде у Вашому розпорядженні, тим краще. Це можуть бути великі склади, супермаркети чи інтернет магазини господарських товарів такі як www.b2b-service.com.ua, якщо Ви збираєтеся поставляти серветки оптом, або невеликі торгові точки, які можуть бути розміщені десь. завгодно – на вокзалах, у центрі міста чи біля точок із фаст-фудом.
- що знадобиться для виробництва?
Виробництво серветок – це цілий комплекс пристроїв, ціна на які змінюватиметься від того, якого саме виробника Ви оберете. Насамперед, це: варіатор розмотування рулону, який дозволить працювати з будь-яким видом сировини; валики, які наносити на серветки рельєфний малюнок; пластини складання (якщо Ви пам'ятаєте, всі паперові серветки складені вдвічі, а то й вчетверо); а також оптичний контролер, який гальмуватиме роботу верстата, якщо відбудеться обрив стрічки.
- яку саме продукцію вироблятиме підприємство?
Серветка може бути звичайною – тобто такою, якою ми користуємося щодня і купуємо оптом – або декоративною. З тим, який варіант Вам більше до вподоби, теж варто визначитися - від цього залежатимуть і обсяги виробництва, і специфіка точок збуту, і, само собою, собівартість кінцевого продукту.
- яка сировина використовуватиметься?
Целюлоза, з якої виготовлятимуться серветки, може бути різних видів. Вони будуть відрізнятися, перш за все, ступенем щільності та білизни. До речі, це і є головний ціноутворюючий фактор, тому важливо визначити для себе, в якому сегменті ринку Вам найкомфортніше працюватиме, а після цього визначитися з сировиною.