Міноборони запустило мобільний застосунок для військовозобов’язаних "Резерв+".
Міністерство оборони України у травні запустило в роботу мобільний застосунок "Резерв+". Речник оборонного відомства Дмитро Лазуткін розповів, що нова, повноцінна версія застосунку для військовозобов'язаних "Резерв+" з'явиться вже у червні. У перші дні сотні тисяч користувачів оновили свої облікові дані у застосунку, проте у багатьох виникали проблеми у користуванні. Пише ТСН. Про це повідомляє КОНТРАКТИ.UA.
Чому так сталося та які ще недоліки є в "Резерв+" — в інтерв'ю "Телеграфу" розповіли представники оборонного відомства.
Як пояснюють в пресслужбі Міністерства оборони, величезна кількість неточностей і застарілих даних у реєстрі пов’язана з людським чинником і нерегулярним оновленням даних громадян.
"У першому разі оператори ТЦК внесли неактуальну інформацію або внесли її не повністю. У другому – громадянин не сповіщав ТЦК про зміну місця проживання, народження дітей, вступ на службу тощо. Нагадаємо, що реєстр "Оберіг" взаємодіє з іншими державними реєстрами і має змогу верифікувати інформацію, але це відбувається за запитом, а не автоматично", — кажуть у МОУ.
Якщо дані було внесено з помилками, відвідування ТЦК все одно не уникнути
Чимало критики викликав і дуже обмежений стартовий функціонал "Резерв+".
Зараз через додаток можна змінити лише контактні дані згідно з новим законом, що набув чинності 18 травня. Проте користувачі очікували можливості оновлення всього спектру всіх персональних відомостей.
Після оновлення інформації у "Резерві+" військовозобов'язаний може переглянути дані про себе в реєстрі "Оберіг".
"Наразі ця інформація має виключно інформативний характер, але впродовж найближчих тижнів, коли буде реалізовано QR-код, вона стане військово-обліковим документом з такою ж юридичною силою, як і військовий квиток чи приписне свідоцтво", — обіцяють у Міноборони.
У перші години запуску застосунок зіткнувся з великим навантаженням. Користувачі масово скаржилися на неможливість зайти до "Резерв+" через низку банків.
Як кажуть у пресслужбі Міноборони, були моменти пікового навантаження, коли водночас сотні тисяч громадян намагались авторизуватися у "Резерв+".
Зараз команда працює над інструментами швидкого опрацювання заявок та актуалізації інформації в реєстрі. І щоб прискорити опрацювання неточностей та актуалізацію даних, чоловікам радять звернутися саме до ТЦК й оновити інформацію про себе.
МОУ виключило такий спосіб контакту з військовозобов’язаними з технічних причин. До підтримки зараз можна звертатися через e-mail і Viber,.
У Міноборони також наголосили, що завантажувати "Резерв+" військовим не потрібно.
Нагадаємо, у Раді пропонують змінити термін оновлення даних.